دستگاه ذرت مکزیکی و قیمت دستگاه ذرت مکزیکی - آشپزخانه 20

دستگاه ذرت مکزیکی می تواند از استیل یا چوب ساخته شود. انرژی مصرفی پاپ کرن ساز برق یا گاز است. دستگاه ذرت مکزیکی ابعاد مختلف و حتی رومیزی نیز دارند.

جهت سفارش یا استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

ذرت مکزیکی  و پاپ کرن از آن دست غذاهای خوشمزه ای است که با اینکه کالری بالایی دارد اما طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع غذا با استفاده از نوعی ذرت شیرین و نرم که اصطلاحا مکزیکی نام دارد به همراه پنیر پیتزا، قارچ، سس و بصورت ویژه تر با ژامبون و فلفل سرو میشود اگر به دنبال یک کار خوشمزه و پرفروش هستید  به شما توصیه میکنیم یک دستگاه ذرت مکزیکی خریداری نمایید.

مزایای خرید دستگاه ذرت مکزیکی چیست؟

1-دستگاه ذرت مکزیکی براحتی قابل حمل میباشد.

2-دربرابر آسیب و خوردگی مقاوم است.

3-ساختاری سفت و محکم دارد.

4-بدنه و داخل آن ازجنس استیل ضد زنگ است.

5-فضای زیادی رااشغال نمیکند.

6-دردو نوع گازی و برقی است.

مزایای خرید دستگاه ذرت مکزیکی چیست؟

 بهترین مکان برای گذاشتن دستگاه ذرت مکزیکی

اگر میخواهید ازکار خود بیشترین سود را ببرید بهتر است دستگاه ذرت مکزیکی خریداری شده خود را در جلوی مکان هایی مانند فست فود، سینما، شهربازی، فروشگاه و پاساژهای تجاری بگذارید. و ازمقدار فروش خود لذت ببرید این دستگاه براحتی قابل جابجایی میباشد و درصورتی که آن را برای مغازه خریداری نکنید میتوانید ذرت مکزیکی ساز خود را براحتی در هر فضایی که‌ میخواهید جابجا نمایید.

خرید دستگاه ذرت مکزیکی

مهمترین کار برای به سود رسیدن در این زمینه این است که دستگاه ذرت مکزیکی را ازیک شرکت کاملا معتبر و با سابقه انجام دهید تا خیالتان از استیل بودنه بدنه و سالمی دیگ پخت راحت باشد آشپزخانه 20 بهترین ارائه دهنده انواع لوازم آشپزخانه های صنعتی میباشد. برروی تمامی دستگاه های آشپزخانه 20 اعم از دستگاه ذرت مکزیکی تست کنترل کیفیت تحت نظر کارشناسان برتر انجام گرفته است و تمامی محصولات دارای تاییده میباشند.

آشنایی با دستگاه ذرت مکزیکی

منبع اصلی تغذیه آن گاز میباشد دیگ و بن ماری آن استیل است و همچنین بدنه آن که قابل شستشو است در جلوی آن یک شیشه 5 میل نعبیه شده است که مانع ورود باد و گرد و غبار به دستگاه و محتویات داخل آن خواهد شد. بن ماری آن مناسب نگهداری مواد افزودنی به ذرت مکزیکی میباشد. درجه حرارت ان قابل تنظیم میباشد و کار کردن با دستگاه ذرت مکزیکی بسیار راحت است. ضمنا برای ساخت پاپ کرن هم می تونید از دستگاه پاپ کرن ساز آشپزخانه 20 بهره ببرید.

آشنایی با دستگاه ذرت مکزیکی

دستگاه ذرت مکزیکی بدنه چوبی

این نوع دستگاه ذرت مکزیکی دارای بدنه چوبی ام دی اف مقاوم است و بیشتر توسط سرآشپزانی که‌زیبایی برایشان پر اهمیت است خریداری میشود این نوع بدنه مقاومت استیل را ندارد اما ماندگاری نسبتا خوبی دارد. شما میتوانید آن رانیز جابجا نمایید دستگاه ذرت مکزیکی چه درنوع استیل و چه درنوع چوبی در آشپزخانه 20 در دو نوع برقی و گازی موجود میباشد که شما برحسب سلیقه و کاربری خود میتوانید هر کدام را که مایل باشید سفارش دهید.

اموزش ذرت مکزیکی خیابانی در منزل بدون دستگاه ذرت مکزیکی

اگر شما هم عاشق ذرت مکزیکی هستید و فکر میکنید فقط میتوان آن را با دستگاه ذرت مکزیکی پخت کاملا در اشتباه هستید چون میتوان ان را در خانه و در قابلمه بپزید. با این روش:

1-ابتدا قارچ ها را خرد نمایید.

2-یک لیمو رانصف کرده و آب آنرا روی قارچ ها بریزید و مخلوط کنید.

3-کره راروی حرارت ملایم گذاشته و آن راآب کنید.

4-قارچ ها رادرآن تفت دهید و سپس ذرت بخار پز رابه‌آن اضافه کرده و تفت دهید.

5-سپس نمک فلفل، سیاه، فلفل قرمز و آویشن رابه‌انها اضافه نمایید به‌خوبی مخلوط کنید.

6-سپس پنیر پارمسان و موزارلا رااضافه کرده و بخوبی مخلوط کنید تا طعم مواد به‌خورد یکدیگر برود.

7-درنهایت سس مایونز را اضافه کنید.

حالا میان وعده شما آماده میل کردن است میتوانید آنرا با مقداری آویشن ترکیب کرده و میل کنید. البته که لذت میل کردن ذرت مکزیکی در کنار دوستان درهوای سرد پاییزی و زمستانی دربیرون از منزل  در دکه های کوچک یا فست فودی ها چند برابر است و قابل مقایسه نیست. برای تهیه ی وسایل هایی : چرخ گوشت صنعتی ، خلال کن صنعتی ، دستگاه فلافل زن  ، دستگاه همبرگر ساز و دوغ ساز به سایت ما مراجعه کنید.