دستگاه پاپ کرن برقی رومیزی در ابعاد متوسط و موتور قوی عرضه میشود. دستگاه پاپ کرن برقی رومیزی جنس استیل مرغوب با روکش تفلون دارد. ارسال دراسرع وقت به سراسر کشور

دستگاه پاپ کرن برقی رومیزی جدید و ارزان قیمت – آشپزخانه ۲۰

همانطور که از عکس می بینید دستگاه پاپ کرن ساز رومیزی در ابعاد متوسط و متناسب برای قرار گرفتن روی میز ساخته شده است این دستگاه موتور بسیار قوی و همچنین ولتاژ برق قوی را لازم دارد برای کار که تنها کافیست شما مواد ذرتتان را با روغن، کره و نمک در آنجا ریخته و دستگاه را روشن کنید.

دستگاه پاپ کرن برقی رومیزی که پاپ کرن ساز برقی با بهترین کیفیت ممکن دارای ظرف تهیه پاپ کرن از جنس استیل مرغوب که با روکش تفلون محافظت می شود و پائین کابین با ورق استیل ساخته شده و ضایعات مازاد از طریق شبکه ها به داخل سینی مجزا ریخته می شوند ، دارای چراغ روشنائی از جنس بسیار مرغوب ارائه می گردد.
ولتاژ ۲۲۰ولت شهری
قدرت ۱.۴کیلووات
فرکانس ۵۰هرتز
شدت جریان ۶.۳۶آمپر

قیمت دستگاه پاپ کرن ساز فروشگاهی

 

دستگاه پاپ کرن برقی رومیزی

دستگاه پاپ کرن ساز رومیزی برقی و گازی ایرانی در ابعاد دستگاه ۸۷×۴۵×۶۵ سانتیمترتولید می شود.

قیمت دستگاه پف فیل ساز

 

قیمت دستگاه پف فیل ساز

این دستگاه دو منظوره قابلیت استفاده از انرژی گاز و برق را داشته و به همین منظور بیشترین فروش و کارایی را دارا می باشد. دستگاه ذرت مکزیکی متنوع در آشپزخانه ۲۰ موجود است.

پاپ کورن ساز توپی

 

پاپ کورن ساز توپی

کابین دستگاه با ورق مرغوب و ضخیم تهیه شده و دارای چراغ روشنایی میباشد.

قیمت پاپ کرن ساز

 

قیمت پاپ کرن ساز

همینطور که ملاحظه می کنید تمامی پوف فیل ها در مخزن شیشه ای ریخته می شوند بهد از پخت و شما می توانید آنها را به راحتی خالی کنید و به مشتری بدهید. ارائه پاپ کرن ساز به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات کافی شاپ تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

به مطلب امتیاز دهید