دستگاه پاپ کرن ساز رومیزی گازی ایرانی با کابینی از جنس استیل مرغوب با روشنایی است. دستگاه پاپ کرن ساز رومیزی گازی ایرانی را سفارش دهید دراسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت دستگاه پاپ کرن ساز رومیزی گازی ایرانی – آشپزخانه ۲۰

ماده اولیه ارزان و سالمی مانند ذرت باعث شده این مدل دستگاه ها بین صاحبین اغذیه فروشی ها طرفدار پیدا کند. پاپ کرن یکی از خوراکی هایی است که اکثر رده های سنی خاطرات زیادی از دوران کوکیشان با پاپ کرن دارند و همانطور که میدانید خوراکی بسیار سالم تری نسبت به چیپس و پفک می باشد در نتیجه فروش دستگاه پاپ کرن ساز  و دستگاه ذرت مکزیکی بسیار بیشتر از دستگاه های چیپش و … می باشد.

دستگاه پاپ کرن ساز رومیزی گازی ایرانی باابعاددستگاه۸۷×۴۵×۶۵سانتیمتر که کابین دستگاه باورق مرغوب و ضخیم تهیه شده ودارای چراغ روشنایی هست ضمن اینکه دستگاه دو منظوره قابلیت استفاده ازانرژی گازوبرق را داشته و بهمین منظور بیشترین فروش و کارایی را دارا میباشد. درب های شفاف واقع برروی محفظه امکان مشاهده مراحل پخت ذرتها را فراهم میکند ، کارکرد دستگاه بسیار آسان میباشد.

دستگاه پاپ کرن ساز رومیزی گازی ایرانی صنعتی

دستگاه پاپ کرن ساز رومیزی گازی ایرانی

دستگاه پاپکورن سازصنعتی مناسب شهربازیها و مکانهای تفریحی جهت ارائه سرویس به مشتریان خوبتان
دستگاه پاپکرن ساز که جهت تولید پاپ کرن یا همان ذرت به کار میرود در قالب این دستگاه تولید و آماده فروش می گردد.
با استفاده از دستگاه پاپ کرن شما می توانید به راحتی پاپ کرن را در کمترین زمان و به بهترین نحو آماده عرضه به مشتری نمایید.
مخصوص مکان های تفریحی ، پارک ها ، سینما ها
قابلیت تولید پاپ کرن در طعم های مختلف
دارای دیگ پخت استیل بهداشتی
دارای سیستم روشنایی
دستگاه تولید پاپکرن فروشگاهی
قیمت دستگاه پفیلا و قیمت پاپ کورن ایرانی با بهترین کیفیت به ارزان ترین قیمت دستگاه پاپ کرن ساز خانگی و صنعتی ارائه می گردد. گروه تجهیزات صنعتی آشپزخانه ۲۰  تصمیم بر آن گرفت تا شما را با سایز های کوچکتر این دستگاه آشنا کند تا اگر کسب و کارتان کوچک است و شما نیاز دارید تا چنین دستگاهی داشته باشید می توانید از این دستگاه استفاده کنید. ارائه دستگاه پاپ کرن ساز با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت تقدیم می گردد.

به مطلب امتیاز دهید