اجاق گاز ترکیبی گریدل با 4 شعله با صفحه گریل و سرخ کن دارد و مناسب فست فودهاست. برای خرید اجاق گاز ترکیبی گریدل با بهترین کیفیت و قیمت با ما در ارتباط باشید.

بهترین اجاق گاز ترکیبی گریدل قیمت خرید – آشپزخانه ۲۰

برای تهیه بهترین کیفیت از تجهیزات بهتر است با افراد خبره مشورت کنید برای این کار می توانید با تیم آشپزخانه ۲۰ تماس بگیرید و برای راه اندازی فست فود یا رستوران  حتی خرید اجاق گاز صنعتی خود مشاوره بگیرید.

یکی دیگر از انواع اجاق گاز های ما اجاق گاز ترکیبی گریل و سرخ کن است که اجاق گاز ما ۴ شعله دارد ، از هر طرف شعله ها فضای بسیار بازی دارند و یک صفحه گریل نسبتا متوسط و یا سرخ کن متوسط در کنار شعله ها ساخته شده است. متاسفانه در این گاز هیچ نوع فر تعبیه نشده و یک قسمت خالی در زیر شعله های گاز قرار داده شده است. اجاق گاز ترکیبی گریل با ابعاد اجاق گاز : ۹۰×۷۰×۱۲۰ سانتیمتر ، دارای ۴ شعله گاز چدنی بارنگ استاتیک به ابعاد ۳۰×۳۰ سانتیمتر دارای صفحه تخت گریدل به ابعاد ۵۰×۳۳ و سرخ کن با حجم ۶ لیتر روغن به همراه آویز سبد ، ورق استفاده شده در ساخت اجاق گاز استیل خشدار به ضخامت ۰/۸ میلیمتر می باشد.

اجاق گاز ترکیبی گریدل

 

اجاق گاز ترکیبی گریدل

نهایت ظرافت و دقت در ساخت اجاق گاز بکار گرفته شده تا آشپزخانه کوچک کافی شاپ و یا رستوران شما جلوه خوبی داشته باشد.

قیمت اجاق گاز فست فود

 

اجاق گاز ترکیبی گریدل

جنس بدنه و رویه اجاق تماما استیل مقاوم و ضخیم ازنوع خش دار می باشد.
این دستگاه بهترین کارایی را در تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود خواهد داشت.

قیمت اجاق گاز رستورانی

 

اجاق گاز ترکیبی گریدل

ما آمادگی آنرا داریم تا فضای محدود محیط آشپزی شما را مدیریت کرده و بهترین ایده ها را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. شعله ها بسیار زیاد هستند و چهار سوراخ در قسمت کناری این دستگاه باز شده کا بتواند حرارت را از خود عبور دهد و گاز خیلی گرم نشود. ارائه فر ساندویچی و کلیه تجهیزات رستوران و اجاق گاز صنعتی را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان عزیز می نماییم.

به مطلب امتیاز دهید