اجاق گاز دوشعله صنعتی دارای گرمخانه غذا بهترین انتخاب برای رستوران ها، کترینگ ها و... است. کیفیت و کارایی اجاق گاز دوشعله صنعتی دارای گرمخانه غذا بسیار بالاست.

قیمت اجاق گاز دوشعله صنعتی دارای گرمخانه غذا – آشپزخانه ۲۰

در تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار پیش می آید که دو محصول را با هم ترکیب می کنند تا در نتیجه بر کارایی و کیفیت آن افزوده شود. یکی از محصولات ترکیبی که از اجاق گاز صنعتی و گرمخانه تشکیل شده است اجاق گاز دوشعله صنعتی دارای گرمخانه غذا است.

اجاق گاز دوشعله صنعتی دارای گرمخانه غذا یک اجاق گاز با دو شعله و یک گرمخانه مدل یخچالی در قسمت زیر این گاز طراحی شده بهترین برای راه اندازی رستوران ها و یا انواع تجهیزات کترینگ ها می باشد.  اگر شما رستوران یا کترینگ و یا حتی اداره ای هستید که کارکنانتان غذا می آوردند دیگر نیازی به خرید فر یا گاز مجزا ندارید این دستگاه می تواند هر دو کار را برای شما انجام دهد تا با قیمت بهتری برایتان ساخته شود.

اجاق گاز آلفا تجهیز دو شعله صنعتی دارای گرمخانه غذا ۲۰نفری ابعاد اجاق گاز ۹۰×۷۰×۷۰ سانتیمتر و دارای دو شعله گاز با رویه های چدنی رنگ استاتیک به ابعاد ۳۰×۳۰ میباشد و جنس بدنه اجاق گاز تمام استیل ازنوع خشدار بوده و جداره داخلی تماما با گالوانیزه به ضخامت یک میلیمتر می باشد.

قسمت گرمخانه اجاق گاز تک درب لولایی و با دستگیره چفت شونده با کیفیت مرغوب طراحی شده و دارای ۳ طبقه شلف آبکاری استیل که ظرفیت گرم نمودن ۲۰ پرس غذای تک نفره را دارا هست.
این اجاق گاز جهت استفاده در مراکز آموزشی و پرورشی و اداره جات با پرسنل محدود بسیار مناسب است.

اجاق گاز دوشعله صنعتی دارای گرمخانه غذا

 

اجاق گاز دوشعله صنعتی دارای گرمخانه غذا

دستگاه اجاق گاز صنعتی و گرمخانه غذا یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دارد. خوشبختانه این دستگاه چهار چرخ در قسمت پایینش تعبیه شده و همچنین در فر بسیار محکم و دو جداره است و از نفوذ گرما به بیرون یخچال جلوگیری می کند. ارائه دهنده متنوع ترین تجهیزات برای خرید اجاق گاز صنعتی و گرمخانه در طرح های سفارشی برای شما مشتریان عزیز تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشیم.

به مطلب امتیاز دهید