اجاق گاز صنعتی 4شعله فردار با صفحه گریل درابعاد ۹۰×۸۰×۸۰ سانتی متر تولید میشود. برای تهیه اجاق گاز صنعتی 4شعله فردار با صفحه گریل باکارشناسان ما درارتباط باشید

اجاق گاز صنعتی ۴شعله فردار با صفحه گریل قیمت – آشپزخانه ۲۰

برای تکمیل آشپزخانه صنعتی خود در هر ابعاد و با هر میزان بودجه ای به لوازم با کیفیتی نیاز دارید. برای این مورد هم اجاق گاز صنعتی با کیفیت هم مهم است.

اگر کاوشگر باشید قطعا دستگاهی شبیه به این دستگاه در سایت ما دیده اید اما قطعا در ساخت آنها تفاوت هایی وجود دارد حتی در ظاهر این اجاق گاز صنعتی ۴شعله فردار با صفحه گریل ساخته نشده است و تک تک دستگیره های شعله ها درجه بندی شده است و فقط کافیست آن ها را در درجه مورد نیاز خود قرار دهید. یک قسمت دایره ای در پایین ترین قسمت گاز قرار گرفته که به شما کمک میکند تا شعله را روشن کنید.

ابعاد اجاق گاز صنعتی ۴شعله فردار با صفحه گریل ۹۰×۸۰×۸۰ سانتی متر است.
مشخصات فنی : جداره بیرونی اجاق گاز تماما باورق استیل خشدار بضخامت ۰/۸میلیمتر ساخته شده وقسمت رویه گازازنوع ۳۰۴ میباشد.
جداره داخلی فر با ورق گالوانیزه باضخامت۱میلیمترساخته شده است.
در قسمت بالای اجاق گازتعداد۳شعله چدنی طرح جدید باابعاد۳۰×۳۰سانتیمترقرارگرفته اند ویک صفحه گریل چدنی به ابعاد ۳۳×۳۰سانتیمتر درسمت راست تعبیه گردیده است.
قسمت پائین اجاق گازدارای فر باکفپوش آجرنسوز جهت پخت وپز انواع ته چین وغذاهای متنوع سنتی می باشد که برای آن طبقه متحرک نیز تدارک دیده شده است.

قیمت اجاق گاز صنعتی ۴شعله فردار با صفحه گریل

قیمت اجاق گاز صنعتی 4شعله فردار با صفحه گریل

ظرفذ گریل روی گاز و فر سه طبقه تعبیه شده زیر آن بسیار بسیار به کار شما سرعت می بخشد و یک در دو جداره که برای فر ساخته شده که باعث می شود کرما محبوس در همان قسمت بماند و به پخت بهترش کمک کند. انواع اجاق گاز صنعتی به همراه یک سال گارانتی تجهیزات رستوران و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.

به مطلب امتیاز دهید