اجاق گاز پروفیلی 3 شعله از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد استفاده است. برای خرید اجاق گاز پروفیلی 3 شعله خوب می توانید به آشپزخانه 20 در تماس باشید.

اجاق گاز پروفیلی ۳ شعله قیمت اجاق گاز پروفیلی – آشپزخانه ۲۰

اجاق گاز پلوپز پروفیلی ۳ شعله از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که چنانچه شما بخواهید یک کیترینگ یا رستوران سنتی داشته باشید لازم است تا این مورد از لوازم رستوران را حتما تهیه نمایید و به این توجه داشته باشید که با تماس با مشاوران عالی ما شما می توانید سفارشتان را در ابعاد و اندازه مختلف سفارش دهید.

اجاق پلوپز گازی ۳ شعله بزرگ آشپزخانه ۲۰ دارای ابعاد اجاق گاز پلوپز ۷۰×۷۰ سانتیمتر اسکلت نمام پروفیل ۴۰×۴۰ آهنی با رنگ استاتیک ، پلوپز گازی قابل استفاده با گازشهری و کپسول مایع که اجاق ۳ شعله بزرگ برای کلیه لوازم تجهیزات رستوران صنعتی مانند رستوران و هیئت و هتل و کترینگ مناسب می باشد.

تولید اجاق گاز پروفیلی ۳ شعله

ساخت اجاق گاز پروفیلی ۳ شعله صنعتی با بهترین متریال توسط تیم ما صورت می پذیرد و کیفیت این محصول توسط کارشناسان با تجربه آشپزخانه ۲۰ تایید می شود. خرید اجاق پلوپز با ارائه خدمات پس از فروش تقدیم می گردد. خرید اجاق گاز پروفیلی ۳ شعله از واجب ترین مراحل شروع کار یک رستوران می باشد و باید دقت کافی را در تهیه آن انجام داد.

4.4/5 - (17 امتیاز)