اجاق گاز ۴ شعله کابین دار به طورت روکار با درهای ریلی تولید می شود. برای اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت اجاق گاز ۴ شعله کابین دار وارد سایت آشپزخانه 20 شوید.

اجاق گاز ۴ شعله کابین دار خرید بدون واسطه – آشپزخانه ۲۰

حرف اول را در آشپزخانه رستوران ایرانی اجاق گاز صنعتی می زند پس تهیه نوع با کیفیت و مناسب آن توصیه می شود. اجاق گاز ۴ شعله کابین دار یک نوع از اجاق های رو کار است که کابین آن شامل  درهای ریلی است جنس شناخته شده این اجاق تماما استیل است حتی صفحه اصلی گاز پوشیده شده از استیل از معایب این اجاق گاز میتوانیم به همین جنس استیل اشاره کنیم چرا که گرما و داغی را به شدت از خود عبور می دهد.

اجاق گاز ۴ شعله کابین دار با ابعاداجاق گاز ۹۰×۹۰×۹۰ سانتیمتر دارای ۴ شعله با رویه های چدنی ابعاد ۲۸×۲۸ سانتیمتر است. اجاق گاز صنعتی ۴ شعله کابین دار تماما با ورق استیل خشدار بگیر به ضخامت ۰/۸ میلیمتر ساخته شده است که از استحکام فوق العاده ای برخوردار هست. دارای کابین با درب های ریلی که شامل یک طبقه در داخل می باشد.

اجاق گاز ۴ شعله کابین دار

 

اجاق گاز ۴ شعله کابین دار

اجاق گاز تولیدی گروه تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب با فضا و سلیقه شما مشتریان قابل طراحی و ساخت می باشد. ارائه به همراه قیمت اجاق گاز رستورانی مناسب و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش اجاق گاز صنعتی تقدیم مشتریان گرامی تجهیزات رستوران می شود.

به مطلب امتیاز دهید