اسنک ساز شیاردار تک صفحه با ابعاد 34 در 32 در 17 سانتی متری تولید می شود. اسنک ساز شیاردار تک صفحه برقی برای راه اندازی فست فود کوچک یا سیار پیشنهاد می شود.

قیمت خرید اسنک ساز شیاردار تک صفحه جدید – آشپزخانه ۲۰

اسنک ساز شیاردار تک صفحه ساندویچ رکن اصلی راه اندازی فست فود است و هرچه تنوع بالا تری داشته باشید در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب می کنید. اسنک ها بسیار پرطرفدار هستند و هرچه در ساخت آن مهارت کسب کنید افراد بیشتری به ساندویچی شما سر می زنند و یا حتی انجا را تبدیل به پاتوق خود می کنند. دستگاه شیار دار تک صفحه در اندازه ای نه چندان کوچک طراحی شده که بیشتر برای کسب و کار های تازه راه اندازی شده خریداری می شود و یا کسانی که مغازه نسبتا کوچک دارند و نمیخواهند از هر وسیله که  لازم دارند یک مقدار بزرگ تهیه کنند و برای هر کدام پول زیادی پرداخت کنند و جایی هم برای استفاده اش نداشته باشند.اسنک ساز شیاردار تک صفحه با طول ۳۴، عرض ۳۲  و ارتفاع ۱۷ سانتیمتر تولید می شود.

 

اسنک ساز شیاردار تک صفحه

این دستگاه اسنک ساز شیاردار تک صفحه هم نیز کاملا برقی کار می کند و شما می توانید با آن دکمه چرخش دمای غذایتان را تنظیم کنید و دو دکه قرمز و سبز نشان گر وضعیت سینی شیار دار شما هستند در صورتی که غذایتان به مقدار کافی گرم شده باشد دکمه شما سبز می شود و در غیر این صورت یعنی زمانی که بیش از حد غذایتان روی سینی قرار بگیرد کلید قرمز روشن شده و به شما هشدار می دهد تا غذایتان را بردارید. ارائه انواع تجهیزات فست فود به همراه یک سال گارانتی ساندویچ ساز و ده سال خدمات پس از فروش ساندویچ میکرتقدیم مشتریان می گردد.

به مطلب امتیاز دهید