تابه گردان استیل از تجهیزات رستورانی ارزان و پرفروش است. آشپزخانه 20 امکان ارسال تابه گردان استیل به سراسر کشور را در اسرع وقت دارد. اطلاعات بیشتر در این صفحه

خرید تابه گردان استیل باقیمت تابه گردان استیل – آشپزخانه ۲۰

دستگاه تابه گردان استیل کاربرد های متفاوتی در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها فست فودی ها و … دارد . این دستگاه جز اقلام سبک، ارزان و پرفروش است. از ویژگی های منفی این دستگاه میتوانیم به شیر تخلیه رو غن و.. اشاره کنیم که ندارد. تابه گردان استیل می تواند گرمای ملایم را به خوبی به مواد سرخ کردنی یا خورشت شما منتقل کند.

ماهیتابه گردان جزو لوازم رستوران صنعتی مناسب جهت سرخ کردن سبزی و سیر و پیاز در حجم بالا ، این دستگاه برای پخت انواع خورشت و غذاهای آبکی و همچنین سرخ کن انواع مواد اولیه برای غذاهای دیگر مورد استفاده است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسد. دستگاه شامل یک شعله و یک دیگ استیل می باشد که توسط یک اهرم تحت زاویه قرار می گیرد که بتوان محتویات داخل آن را به راحتی تخلیه کرد.
دستگاه تابه به منظور سرخ کردن مرغ و ماهی در حجم های بالا در هتل ها ، رستوران ها و تالارهای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت بدنه داخلى و خارجى دستگاه پاتیل تماما از ورق استيل است. ماهی تابه گردان جز تجهیزات رستوران می باشد.

تابه گردان استیل

 

تابه گردان استیل

ماهیتابه گردان مجهز به مكانيزم تخليه كامل لگن و چرخش۹۰درجه تابه به صورت بسيار ساده مجهز است و داراي پوشش سه لايه تفلون صنعتي در داخل لگن جهت جلوگيري از چسبيدن مواد غذايي به تابه می باشد.

پاتیل سرخ کن

 

تابه گردان استیل

این پاتیل سرخ کن یک دستگیره بزرگ جهت کم یا زیاد کردن شعله دارد که کار شما را آسان تر می کند. برای اطلاعات جامع تر به متخصصان ما مراجعه کنید تا اطلاعات کامل تر و مشاوره بهتر دریافت کنید. سهولت در نظافت و بهداشت برای تجهیزات رستوران ، دسترسى آسان به تمامى قسمت ها جهت سرويس سريع به سبب طراحى مهندسى
فروش تابه گردان دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

به مطلب امتیاز دهید