تاپینگ رومیزی ساده 10لگنه با استیل مرغوب و کاملا بهداشتی تولید میشود. ابعاد تاپینگ رومیزی ساده 10 لگنه 180 در 45 در 40 سانتیمتر میباشد. تماس برای اطلاع ازتخفیف

تاپینگ رومیزی ساده ۱۰لگنه خرید ویژه با تضمین – آشپزخانه ۲۰

محصولاتی در تجهیزات پیتزا فروشی لازم می شود که به نظم دهی مواد اولیه و سرعت کار می افزایند یکی از این لوازم تاپینگ پیتزا می باشد. تاپینگ بنماری رومیزی دارای ده لگن استیل که بیشترین کاربرد تاپینگ ساده رومیزی در رستوران ها جهت نگهداری مواد دورچین سلف سرویس و در فست فودها و فلافل سرویس ها جهت نگهداری مواد ساندویچ می باشد ، بدنه دستگاه تمام استیل و دارای بنماری های استیل نگیر که در ابعاد و تعداد بنماریهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. قیمت دستگاه بنا به تعداد بنماریها و طول دستگاه متغیر خواهد بود. تاپینگ پیتزا در ابعاد طول ۱۸۰ ،عرض ۴۵ و ارتفاع ۴۰ سانتیمتر تولید می شود.

تاپینگ رومیزی ساده ۱۰لگنه

 

تاپینگ رومیزی ساده 10لگنه

تاپینگ پیتزا یکی از پرکابردترین تجهیزات فست فودها است که سرعت تفکیک ، دسته بندی و آماده سازی مواد اولیه با داشتن این محصول بالاتر می رود.
تاپینگ رومیزی ساده ۱۰لگنه و ساندویچ مناسب برای پیتزا فروشی ها و ساندویچی ها خواهد بود که آشپزهای فست فود می توانند با استفاده از این نوع تجهیزات فست فود به راحتی ساندویچ و پیتزا را آماده نمایند. بدنه دستگاه تماما ساخته شده از ورق استنلس استیل ۰/۸ خشدار می باشد. دستگاه تاپینگ پیتزا قابل طراحی و تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی مطابق درخواست مشتری خواهد بود.

به مطلب امتیاز دهید