تاپینگ پیتزا 16لگنه ستیل برای نگهداری مواد غذایی اولیه به کار میرود. برای تهیه تاپینگ پیتزا 16لگنه باکیفیت و اطلاع از تخفیف ومشاوره با آشپزخانه 20 تماس بگیرید.

تاپینگ پیتزا ۱۶لگنه خرید تاپینگ پیتزا ۱۶ لگنه – آشپزخانه ۲۰

برای نگهداری سالم و تمیز مواد اولیه تاپینگ پیتزا یک پیشنهاد عالی است. همانطور که در عکس می بینید استایل ظرف به شکلی است که قطعا شما نمی توانید پیتزا در آن بپزید یا نگه دارید پس در اصل این دستگاه جهت نگه داری مواد غذایی مورد نیاز شما برای پخت پیتزا می باشد که در قسمت پایین همین دستگاه یک فر تعبیه شده که فقط نیاز است تا شما با استفاده از مواد غذاییتان پستزا را درست کرده و در فر زیر بگذارید.

تاپینگ پیتزا با نما و نورمخفی ابعاد دستگاه ۱۲۰×۹۰×۱۵۰ سانتیمتر دارای ۱۶ بنماری در سایز یک سوم جهت فراهم آمدن کلیه نیازهای آماده سازی پیتزا و ساندویچ در آشپزخانه های فست فودها کاربرد دارد. دستگاه تاپینگ با نمای جذاب welcome و رف و شیشه جلوه زیبا و خاصی به محیط فست فود و اغذیه فروشی شما خواهد داد. تاپینگ صنعتی برای نظافت و نظم بیشتر پیتزا فروشی به کار می رود.

تاپینگ پیتزا ۱۶لگنه

 

تاپینگ پیتزا 16لگنه

این تاپینگ پیتزا با دارابودن ۱۶ ظرف بن ماری ۱/۳ کلیه نیازهای آماده سازی پیتزا و ساندویچ شما را برآورده میکند. پس یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی پیتزا فروشی است.

خرید تاپینگ پیتزا ۱۶لگنه

 

خرید تاپینگ پیتزا 16لگنه

قسمت پایین تاپینگ مجهزبه سیستم خنک کننده یخچال میباشدکه توسط موتورسیکاپ باحجم۳/۴ برودت فوق العاده ای تولید میکند. سیستم تنظیم برودت تاپینگ توسط ترمومتردیجیتالی تعبیه شده روی دستگاه به آسانی امکان پذیرمیباشد.

قیمت تاپینگ پیتزا ۱۶لگنه فست فود

 

قیمت تاپینگ پیتزا 16لگنه فست فود

شعله های فر این دذستگاه کاملا آرام می تابند و کمک می کنند تا غذای شما دیر تر بسوزد همچنین دستگاه کاملا با برق کار می کند در نتیجه نیازی به نگرانی برای غذایتان نیست.

دستگاه تاپینگ پیتزا و ساندویچ با نماهای متفاوت و سفارشی و در ابعاد مختلف ۱۲۰ ، ۱۵۰ و یا ۱۹۰ قابل ساخت و طراحی می باشد.

به مطلب امتیاز دهید