دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره دارای دو شعله گاز، دو مخزن سرخ کن و دو سینی گریل و سرخ کردن دارد. فر ترکیبی 5 کاره قیمت خوب مناسب راه اندازی فست فود و ساندویچی هاست.

دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره قیمت فر ترکیبی _ آشپزخانه ۲۰

هر رستوران داری که در حوزه فست فود کار می کند نیاز به تهیه فر ساندویچی دارد. یکی از پیشنهادات ما خرید دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره است زیرا به راحتی می توان راه اندازی فست فود را انجام دهید.

دستگاه فر ترکیبی جهت استفاده در تجهیزات رستوران ها و انواع فست فودی ها بسیار مناسب است چرا که دست شما را در تمام جهات پخت و پز باز گذاشته اگر بخواهیم جداگانه نام ببریم باید بگوییم این دستگاه شامل دو گاز رو کار و دو مخزن سرخ کن و دو سینی که یکی متعلق به گریل و دیگری مخصوص سرخ کردن قارچ و کالباس و یا برگر هست. دستگاه فرترکیبی ۵ کاره که فرترکیبی ۵ کاره سفارشی مخصوص تمام فست فودها و ساندویچی ها جهت پخت غذاهای فستفودی دارای ابعاد فرمرکب ۱۵۰×۸۰×۱۷۰ سانتیمتر با مشخصات فنی که این دستگاه تماما با ورق استیل خشدار با ضخامت ۰/۸ میلیمتر و جداره های داخلی ورق گالوانیزه یک میلیمتر می باشند.
فرمرکب دارای سنگ استیک به ابعاد ۴۰×۷۰ و گریل زغالی ۴۵×۳۰ می باشد.
دوشعله چدن لعابی درابعاد ۲۰×۲۰ در کنارهم قرار گرفته اند و در انتها دو سرخ کن بنماری ۱/۲ صفحه کار دستگاه مان را تکمیل می نمایند.
در قسمت پائین دستگاه فر پیتزا با ظرفیت ۹ بشقاب که مجهز به ترمومتردیجیتالی میباشد تعبیه شده که شما توسط این ترمومتر به راحتی میزان گرمای داخل آنرامیتوانید تنظیم نمائید.

دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره

دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره 

برای ایمنی و حفظ بهداشت غذایی جداره استیل و بر روی آن شیشه باضخامت ۱۰ میلیمتر دور فر مرکب طراحی شده و نمای ویژه ای به آن بخشیده است.

قیمت دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره

 

قیمت دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره 

درطراحی و ساخت این دستگاه از شیرآلات و لوازم باکیفیت بسیارمرغوب به کاررفته تا بهترین ها برای شما مشتریان عزیز رقم خورده شود.

لیست قیمت دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره

لیست قیمت دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره

برای سهولت در جابجایی فرمرکب چرخهای مقاوم و روان که قابلیت قفل شونده نیز دارند در زیر دستگاه نصب گردیده است.

دستگاه فر ترکیبی ۵ کاره آشپزخانه ۲۰

 

قیمت فر ساندویچی

آشپزخانه ۲۰ آمادگی آنرا دارد تا کلیه نیازهای شما را درقالب طراحی فرهای ترکیبی برآورده نماید. شیر گاز تعبیه شده روی این دستگاه به شما یادآور این است که دستگاه هم میتواند با گاز شهری و هم کپسول کار کند. ارائه تجهیزات فست فود به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش فر ساندویچ تقدیم می گردد.

به مطلب امتیاز دهید