دستگاه فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب سه جدار عایق بندی دارد. فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب در 8 دقیقه پخت انجام می شود. این محصول دارای قیمت همراه با تخفیف است.

دستگاه فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب با قیمت – آشپزخانه ۲۰

دستگاه فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب با درب شیشه ای دارد با پخت یکنواختی ظرف ۸ دقیقه پخت اتمام پیدا می کند.  دستگاه فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب که بسیار شبیه به فر پیتزا صندوقی طراحی شده و در اصل نوع دیگری از فر پیتزا صندوقی است میتواند تا ۲۴ بشقاب را در خود جای دهد در این دستگاه فر بطوری تعبیه شده که همه چیز کاملا اتوماتیک کار می کند برای مثال در این دستگاه شما هم میتوانید دما دستگاه را هم بصورت دستی و هم بصورت خودکار تنظیم کنید خب همانطور که میدانید تنظیم دمای خودکار بسیار بسیار بهتر از تنظیم دستی است چرا که یک میزان دما بطور مداوم و ملایم به غذا داده می شود.

دستگاه فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب که فر پیتزا طرح لینکلن دو طبقه با ظرفیت ۲۴ بشقاب در ابعاد ۱۰۰×۱۴۰ که با پایه زیرین درارتفاع ۱۵۰ سانتیمتر قرار گرفته است ، در طراحی و ساخت این فر مرغوب ترین اوراق استیل و گالوانیزه بکارگرفته شده اند تا دستگاه از استحکام فوق العاده برخوردار شود.
تنوره داخل با ۳ جدار عایق بندی سریع ترین زمان ممکن برای پخت پیتزا که ماکزیمم ۸ دقیقه میباشد رابرای شما فراهم نموده است. فرپیتزا مجهز به سیستم ترمومتردیجیتالی شامل نشانگردمای داخل هرطبقه و تنظیم میزان آن به آسانی می باشد. هر طبقه دارای سیستم روشنائی مجزا میباشد که توسط کلیدمخصوص به خود روشن می شود.

قیمت خرید دستگاه فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب

قیمت خرید دستگاه فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب

مناسب برای پیتزا فروشی و فست فود جهت پخت انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی با فر پیتزا کوچک دارای کف با آجر نسوز برای طبخ بهتر تولید می شود. این کالا از تجهیزات فست فود می باشد.

فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب

فر پیتزا طرح لینکلن ۲۴ بشقاب

فر۲۴ بشقاب قابلیت آنرا دارد تا باقرار دادن آجرهای مخصوص به هردو نوع پیتزا آمریکائی و ایتالیائی آنها را تهیه و به مشتری ارائه داد. اما همانطور که می دانید تنظیم دمای دستی ممکن است باعث سوختگی یا دیر پز شدن غذا بشود در ادامه در عکس می بینید که داخل فر تماما با آجر کار شده و همان اجر ها به بهتر پختن غذا کمک می کنند همچنین می توانید جهت پخت آبگوشت سنگی از این فر نیز بهترین استفاده را داشته باشید. ارائه فر پیتزا به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به همراه مناسب ترین قیمت دستگاه پیتزا زن می باشد.

به مطلب امتیاز دهید