دستگاه گرمخانه پیراشکی ۸ طبقه مشکی دارای چراغ روشنایی است. المنت 2000 وات قابل تنظیم مسئول گرمای دستگاه گرمخانه پیراشکی ۸ طبقه مشکی می باشد. ثبت سفارش با تماس

دستگاه گرمخانه پیراشکی ۸ طبقه مشکی سفارش خرید – آشپزخانه ۲۰

دستگاه گرمخانه پیراشکی جزء مجموع محصولات تجهیزات رستوران به حساب می آید که اغلب در فست فود های خیابانی یا کافه های سرپایی میتوان یافت. این محصول را می توانید با ابعاد مورد نظر خود و جنس و.. در آشپزخانه ۲۰ سفارش دهید توانایی گرم نگه داشتن بالا و تعیین درجه دما (گرما) را در این محصول مشخص کرد.

دستگاه گرمخانه پیراشکی سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی دستگاه گرمکن پیراشکی و گرمکن سمبوسه و گرمکن فست فود ، گرمخانه پیراشکی ۸ طبقه مشکی با ابعاد ۶۰×۶۰×۱۷۰ دارای ۸ طبقه شلف با آبکاری استیل دارای چراغ روشنایی محافظ دار ، گرمای دستگاه توسط المنت باتوان ۲۰۰۰ وات که توسط ترمومتر قابل تنظیم می باشد تامین می گردد.

انواع دیگری از گرمخانه غذا در سایت موجود است که با توجه به نیازتان برای راه اندازی رستوران می توانید از یکی یا چند مدل از آنها بهره ببرید

قیمت دستگاه گرمخانه پیراشکی ۸ طبقه مشکی شیشه ای

 

قیمت دستگاه گرمخانه پیراشکی ۸ طبقه مشکی

گرمای تولیدی توسط فن مخصوصی که در پائین دستگاه نصب شده و توسط کلیدمجزا کنترل میشود درفضای آن پخش میگردد

ویترین پیراشکی

 

دستگاه گرمخانه پیراشکی ۸ طبقه مشکی

لولا ، دستگیره و چفت قفل شونده درب گرمخانه همگی از جنس استیل میباشند که جلوه خاصی به دستگاه داده است

گرمخانه پیراشکی

 

دستگاه گرمخانه پیراشکی ۸ طبقه مشکی

دارای قیمت دستگاه گرمکن سمبوسه مناسب و ارائه با یک سال گارانتی گرمخانه ویترینی و ده سال خدمات پس از فروش گرمخانه غذا ارائه می گردد. درب شیشه ای این دستگاه میتواند یک دید مثبت به مشتری و خود شما بدهد که هم تازگی محصول را چک کنید هم میزان دمای آن را. شرکت ما با بیشترین تنوع در ارائه انواع گرمخانه آماده خدمت گذاری به شما مشتریان محترم می باشد.

به مطلب امتیاز دهید