سرخ کن صنعتی تک لگن رومیزی با طراحی حرفه ای از اساسی ترین تجهیزات فست فود می باشد. برای تعیین قیمت به روز سزخ کن صنعتی تک لگن رومیزی با آشپزخانه 20 تماس بگیرید

قیمت خرید سرخ کن صنعتی تک لگن رومیزی جدید – آشپزخانه ۲۰

پخت غذاهای مدرن و سریع با انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی فراهم است اما یکی از این لوازم انواع مختلف سرخ کن صنعتی می باسد که قابل چشم پوشی نیست. این وسیله با المنت های با کیفیت و جنس بدنه استیل غذاهای با کیفیتی را تحویل می دهد.

یک پیشنهاد ویژه که ما برای اکثر فست فود فروش های دست فروش یا فست فودی های کنار خیابانی و یا کسانی که مغازه بسیار کوچکی دارند این است که بجای سرخ کن های چند لگنه همراه با سینی گریل و گاز و شعاه این سرخ کن تک لگنه را مورد استفاده قرار دهند. چرا که نه هزینه آنچنانی برای رستورانشان دارد و نه جای زیادی از مغازشان را اشغال می کند.

سرخ کن صنعتی تک لگن رومیزی ، ابعاد سرخ کن ۴۰×۴۰×۳۰ سانتیمتر با جنس بدنه ورق استیل خشدار دارای لگن استیل ، شعله برنر استیل و توری با آبکاری استیل به همراه کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می گردد.

سرخ کن صنعتی تک لگن رومیزی

سرخ کن صنعتی تک لگن رومیزی

این دستگاه به مقدار لازم عمیق طراحی شده است و یک شعله بسیار قوی از زیر به آن می تابد و میزان شعله بسیار قوی است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن هر آنچه نیاز دارید که سرخ شود بسیار سریع انجام شود. دستگاه سرخ کن صنعتی مناسب جهت استفاده  و راه اندازی فست فود در فضاهای کوچک و کم حجم خواهد بود.

به مطلب امتیاز دهید