سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار یکی از بهترین انواع تجهیزات فست فود موجود است. سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار با بهترین کیفیت و قیمت طی یک تماس قابل سفارش است.

قیمت سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار چند منظوره – آشپزخانه ۲۰

سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار در کوتاه ترین زمان حجم زیادی از مواد غذایی را سرخ می کند و یکی از بی نقص ترین دستگاه های موجود در بازار است و به دلیل تولید داخلی با قیمت ارزان به خریداران تقدیم می شود.

این دستگاه سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار به صورت چند منظوره طراحی شده است این دستگاه دارای چند لگن است که در هر کدام با توجه به نیازتان می توانید سرخ کنید و از دستگاه استفاده کنید. همینطور که می بینید این دستگاه با گاز کار می کند و نیازی به مصرف برق نیست برای این دستگاه همینطور شعله ها کاملا مستقیم به ظروف شما می تابد و بسیار مهم است که شما حواستان را برای غذا بسیار بسیار جمع کنید که نسوزد.

سرخکن صنعتی کابین دار سه لگن دارای ابعاد دستگاه ۹۰×۶۰×۷۰ سانتیمتر که این سرخ کن صنعتی دارای یک لگن بنماری باحجم ۱/۱ و دولگن بنماری باحجم ۱/۲ و دارای سبدهای مجزا به همراه آویز سبدجهت روغن گیری هست ، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان تقدیم می گردد.

سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار ساندویچی

سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار ساندویچی

سرخ کن صنعتی کابین دار مناسب جهت استفاده درانواع فست فود ، فلافل و رستوران و ساندویچی می باشد. در راه اندازی ساندویچی نیز بسیار مناسب است.

سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار گازی

سرخ کن صنعتی سه لگن کابین دار گازی

همینطور که در عکس محصول مشخص است یک کابین در دستگاه شما وجود دارد که بسیار قابل استفاده برای آشپزخانه های صنعتی همچنین فست فود ها می باشد که شما بتوانید انواع ادویه مورد نظرتان را در آنجا قرار دهید و دسترسی سریع و آسان به آنها داشته باشید.

قابل طراحی و ساخت در انواع و ابعاد مختلف سرخ کن صنعتی با تعداد بنماری های مورد نیاز شماست که کلیه تجهیزات فست فود با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

به مطلب امتیاز دهید