فریزر رویه میز کار صنعتی با ابعاد ۹۰×۸۰×۱۹۰ سانتیمتر است. جنس فریزر رویه میز کار صنعتی استیل دو جداره می باشد. برای سفارش آن با آشپزخانه 20 در تماس باشید.

مشخصات فریزر رویه میز کار صنعتی و قیمت خرید – آشپزخانه ۲۰

دستگاه فریزر رویه میز کار صنعتی هم نیز می تواند یک میز کار در اختیار شما قرار دهد اما باید بدانید که این دستگاه از نظر فضای خالی برای فریزر جای بسیار زیادی ندارد و درب تعبیه شده روی آن از جنس استیل دو جداره و به سمت بیرون باز و بسته می شود دستگاه با برق کار می کند. فریزر رویه میز کار با ابعاد دستگاه ۹۰×۸۰×۱۹۰ سانتیمتر ، فریزر دو درب با رویه میزکار تمام استیل به طول ۱۹۰ سانتیمتر ، سطح کار باورق استنلس استیل با ضخامت ۰/۸ میلیمتر که از زیر با صفحه ام دی اف مستحکم شده تا جهت انجام هرگونه کاربری کمک رسان آشپز شما باشد. انواع مختلفی از فریزر صنعتی در آشپزخانه ۲۰ وجود دارد.

فریزر رویه میز کار صنعتی

 

فریزر رویه میز کار صنعتی

بانصب یک موتور باحجم ۳/۴ روی فریزر قادر خواهد بود تا دمای ۱۵- درجه حجم کامل فریزر که بالغ بر ۲۵۰ کیلوگرم انواع گوشت و مرغ میباشد را برای شما منجمد نماید.

قیمت فریزر رویه میز کار صنعتی

قیمت فریزر رویه میز کار صنعتی

درصورت مذاب شدن یخ ها و برفک های رادیات داخل فریزر کلیه آب و ضایعات ازطریق مجرایی که تعبیه شده به مخزن جداگانه ای در بیرون دستگاه هدایت می شوند

قیمت فریزر صنعتی

 

قیمت فریزر رویه میز کار صنعتی

با توجه به دکمه های تعبیه شده روی دستگاه شما میتوانید دما را به راحتی تنظیم کنید اما هیچ چرخی برای حرکت دادن محصول وجود ندارد. فریزر با رویه میزکار مجهز به سیستم ترمومتر دیجیتال بوده تا کار تنظیمات دمای آن برای شما آسان گردد. قابل طراحی و ساخت در ابعاد استاندارد فریزر صنعتی به طول ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۱۹۰و در مدل های مختلف

به مطلب امتیاز دهید