فر دم کن برنج مناسب رستوران ها و کترینگ ها می باشد. برای تهیه فر دم کن برنج می توانید با کارشناسان اشپزخانه 20 تماس بگیرید و لیست قیمت به روز را دریافت نمایید.

بهترین فر دم کن برنج با قیمت فر دم کن برنج – آشپزخانه ۲۰

فر دمکن برنج ابزاری بسیار بسیار کارآمد و محبوب می باشد. اسکلت این محصول بر خلاف ظاهرش بسیار متفاوت از دیگر محصولات است چرا که داخلش هیچ نوع طبقه بندی و سینی و … ندارد و دیگ برنج آماده دم بردن به طور کامل و یکجا در درون این فر قرار می گیرد. مشعل استیل تعبیه شده در این فر که شعله اش قابل تنظیم می باشد باعث می شود برنج در محفظه ای کاملا گرم به طور کامل و از هر طرف پخت کامل داشته باشد.

دم دمکن برنج دارای ابعاد فر : ۱۱۰×۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر با جنس بدنه دمکن تماما استیل به ضخامت ۰/۸ میلیمتر و جداره داخل باورق گالوانیزه به ضخامت ۱ میلیمترساخته شده که بین آنها با پشم شیشه عایق بندی گردیده است ، فردمکن برنج مناسب برای آشپزخانه رستوران و کیترینگ بوده و در سریع ترین زمان ممکن برنج مورد نیاز شما را آماده می نماید. قابل طراحی و ساخت در ابعاد و اندازه های ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ و ۱۵ من می باشد. تجهیزات رستوران گستردگی فراوانی دارد که یکی از آن ها این محصول است

فر دم کن برنج

 

فر دم کن برنج

دمکن برنج بهداشتی جهت دم کردن انواع برنج ، اسکلت ساخته شده از پروفیل ۴۰*۴۰ آهنی ، جداره خارجی ساخته شده از ورق استنلس استیل ، جداره داخلی ساخته شده از ورق گالوانیزه ، عایق کاری از پشم شیشه یا سنگ به ضخامت ۵ سانتیمتر

دمکن برنج

 

فر دم کن برنج

فر دمکن برنج مناسب رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی در طرح های یک خانه و دو خانه با ظرفیت های ۸منه و ۱۲منه ، جدار داخلی و بیرونی تمام استیل ۳۰۴ ، مشعل چدنی و سینی رولی از لوله استیل طراحی و تولید گردیده است.

قیمت فر دم کن برنج

 

قیمت فر دم کن برنج

در ظاهر ظرف چیزی از شکل شمایل گاز وجود ندارد اما سوال این است که شعله چگونه و از کجا به برنج می رسید؟ شعله های گرما دقیقا  یک گاز تعبیه شده زیر فر  به غذا گرما می دهند. گروه ما آمادگی آنرا دارد تا سفارشات تجهیزات رستوران شما را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دمکن برنج مهیا سازد.

به مطلب امتیاز دهید