میز کار استیل پایه پاتروکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. این میز کار استیل پایه پاتروکی با کیفیت را با آشپزخانه 20 همراه مشاوره رایگان تهیه کنید.

مشخصات میز کار استیل پایه پاتروکی قیمت خرید – آشپزخانه ۲۰

در هر آشپزخانه ای نیاز است یک پیشخوان برای اماده سازی مواد غذایی تهیه کنیم که میز کار صنعتی یکی از گزینه های پیش رو است.

در واقع هر رستوران یا فست فودی و یا حتی آشپزخانه صنعتی نیاز شدیدی به یک میز کار دارد یعنی شما باید وباید و باید حتما یک میز کار برای خورد کردن مواد غذاییتان و یا … کارها داشته باشید و چنانچه این میزکار را نداشته نباشید رسما نمی توانید به کار ادامه دهید.  بهترین کیفیت استیل برای میزکار ۱۲۰ استیل ۴۳۰ ، میزکارصنعتی باپایه یک طبقه پاتروکی درشت ، میز کار صفحه استیل با رویه استیل نگیر به طول ۱۲۰ سانتیمتر با پایه و یک طبقه پاتروکی جهت استفاده در آشپزخانه صنعتی و اماکن دیگر است. اسکلت و چهارچوب میزبا پروفیل استیل ۴۰×۴۰ ساخته شده ، روی میز باورق استیل ۳۰۴ و پاتروکی وقسمت پایینی آن با پروفیل های استیل بهم متصل شده تا میزکار شما از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

میز کار استیل پایه پاتروکی

میز کار استیل پایه پاتروکی

میز کار استیل پایه پاتروکی با صفحه استیل دارای ابعاد استاندارد : ۹۰×۶۵×۱۲۰ ، ۹۰×۶۵×۱۵۰ ، ۹۰×۶۵×۱۹۰ می باشد.

به غیراز این ابعاد اشاره شده در بالا شما میزهای مورد نیازمحیط کارتان را میتوانید دراندازه و اشکال مختلف سفارش داده وتهیه نمایید. میز کار استیل فعالترین عضو خانواده بزرگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد که نقش بسزا و پررنگی درکلیه زیر مجموعه های آن ایفا می کند. این میز کار در ابعاد کاملا استاندارد که برای استفاده و قرار گرفتن در هر مکانی ساخته شده است و همچنین از جنسی بسیار قوی ساخته شده که توانایی نگه داری حجم بالایی از غذا را داد. لذا بدین منظور میز کار استیل را به صورت اشکال و متریال های مختلف سفارش داده و استفاده میکنند.

به مطلب امتیاز دهید