میز کار چرخدار صنعتی داروسازی با چهار چرخ تولید می شود. برای اطلاع از قیمت می توانید میز کار چرخدار صنعتی داروسازی را از کارشناسان آشپزخانه 20 بچرسید و بخرید.

میز کار چرخدار صنعتی داروسازی خرید و قیمت – آشپزخانه ۲۰

این ابزار که همان ابزار میزکار میز کار چرخدار صنعتی داروسازی می باشد که چهار چرخ در قسمت زیرین دستگاه تعبیه شده و ما باید چرخ ها را فیکس کنیم تا وقتی کار می کنیم تکان نخورند و همچنین وقتی می خواهیم میز را به حرکت در بیاوریم به راحتی تکان بخورد. میز کار صنعتی با انواع مختلف در آشپزخانه ۲۰ موجود است.

آلفا تجهیز چرخدار ۱۹۰ سانتیمتر دارای ابعادمیزکار ۹۰×۹۰×۱۹۰ سانتی متر ، میزکار تمام استیل ۱۹۰ با پایه های چرخدار که جهت شرکت داروسازی طراحی گردیده است ، رویه میزکار با ورق ۱ میلیمتر و ازنوع ۳۰۴ که از زیر باورق پلی اتیلن به ضخامت ۲۰ میلیمتر مقاوم سازی شده که منجربه کیفیت بالای میز گردیده است. پایه های میز تماما پروفیل استیل ۴۰×۴۰ و قسمت پاتروکی نیز تمام پروفیل استیل می باشد.

میز کار چرخدار صنعتی داروسازی

میز کار چرخدار صنعتی داروسازی

میز کار سفارشی ۱۹۰ دارای چرخهای قفل شونده و مرغوب می باشد.

میز کار آشپزخانه صنعتی

میز کار چرخدار صنعتی داروسازی

فروش میز کار استیل دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب است. گروه تولیدی آمادگی دارد تا انواع میز کار صنعتی های شما را در ابعاد استاندارد ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۹۰ و همچنین اندازه میز کار استیل و طرح های سفارشی برای شما مشتریان عزیز آماده نماید.

به مطلب امتیاز دهید