میکسر قنادی 15 لیتری دارای ۳ پارو مخصوص سفیده زنی، خمیر و خامه می باشد. قابل تنظیم در ۳ سرعت می باشد. میکسر قنادی 15 لیتری قوی باقیمت همراه تخفیف موجود میباشد.

میکسر قنادی ۱۵لیتری خرید میکسر قنادی ۱۵ لیتری – آشپزخانه ۲۰

میکسر قنادی ۱۵ لیتری مخصوص قنادی ، دستگاه میکسر قنادی دارای ۳ پارو مخصوص سفیده زنی و خمیر و خامه می باشد. ، این دستگاه قابل تنظیم در ۳ سرعت بوده و جهت تهیه خمیر برای انواع شیرینی ، کیک ، خمیرگز و انواع خامه کاربرد دارد.

نیروی محرکه : تک فاز یا سه فاز
جهت مخلوط کردن تخم مرغ ، خامه ، انواع خمیر
اين دستگاه جهت مخلوط كردن مواد اوليه روان شيريني و كيك از جمله شير ، شكر ، تخم مرغ به كار مي رود و در ظرفيت هاي مختلف وجود دارد.

میکسر قنادی ۱۵ لیتری

میکسر قنادی 15 لیتری

Food Mixer Diamond
Model D15
Bowl Volume 15 L
Voltage 220 V
Frequency 50 Hz

Power 0.55 KW
R.P.M 67/189/362 r/min
Max Kneading Capacity 3 kg
Net Weight 90kg
Diemension 540x415x740 mm

قیمت میکسر قنادی ۱۵ لیتریقیمت میکسر قنادی 15 لیتری

دارای سه مدل پاروی همزن استیل :

مخلوط کن مارپیچ مناسب خمیر هم زدن و مواد غذایی جامد چسبنده برای استفاده با سرعت پایین می باشد. مخلوط کن ضربی مناسب قطعات نازک و پودر و حبوبات برای استفاده با سرعت متوسط می باشد.

قنادی : مناسب مایعات مانند کرم و تخم مرغ برای استفاده با سرعت بالا می باشد. تفاوت شاخک استیل و ابکاری استیل میکسر قنادی در عمر آنهاست که شاخک استیل عمره بالای ده سال و شاخک آبکاری استیل دستگاه خمیر گیر عمره بالاتر از پنج سال دارد. این میکسر درمدل های ۲۰ ،۳۰ ،۴۰ ،۵۰ ،۶۰ و ۸۰ لیتری موجود هستند. قابل استفاده برای شیرینی پزیها ، آشپزخانه ها و هتل ها، رستورانها، فست فودها، بیمارستانها و تالار‌های پذیرایی می باشند. ارائه لوازم قنادی و میکسر قنادی به همراه قیمت همزن صنعتی قنادی مناسب و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تقدیم می گردد.

به مطلب امتیاز دهید