گرمخانه ویترینی چهارسینی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که برای رستوران ها و فست فودها مورد استفاده قرار می گیرد. تماس برای خرید گرمخانه ویترینی چهارسینی

گرمخانه ویترینی چهارسینی سفارش خرید با تخفیف – آشپزخانه ۲۰

دستگاه گرمخانه ویترینی چهارسینی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. که می توان برای تکمیل تجهیزات فست فود آن را تهیه کرد.

اگر کسی باشید که در همه مکان ها به تمامی تجهیزات و ابزار و وسایل توجه میکند حتما باید جزء آن دسته از افرادی باشید که این دستگاه را بار ها و بار ها در رستوران ها و فست فودی ها دیده اید . این دستگاه صرفا جهت گرم نگه داستن غذا استفاده می شود. چهار بخش گرم کن دارد و می توانید درجه مورد نیاز خود را تنظیم کنید جنس دستگاه تمام استیل است و روی یک میز یا اوپن قرار میگیرد چون پایه ندارد. دیسپلی یا گرم خانه ویترینی یکی از دستگاه های مورد نیاز در پخت و نگهداری فست فود ، سیب زمینی ، مرغ سوخاری ، قارچ سوخاری می باشد یکی از تولیدات داخلی در این زمینه دیسپلی ما می باشد.

گرمخانه ویترینی چهارسینی

برای نگهداشتن مرغ کنتاکی اسپایسی قادر به نگهداشتن مرغ سوخاری به مدت ۴۵ دقیقه با کیفیت پخت اولیه است. از ویژگی های دیسپلی آرمیک تولید آن از بهترین نوع ورق استیل به ضخامت بالا می باشد که باعث طول عمر و استحکام این دستگاه می شود.
ابعاد دستگاه ؛ ۶۰×۷۰×۱۴۰ سانتیمتر
دارای ۴ سینی استیل جهت نمایش انواع ساندویچ و فست فود

دیسپلی چیست

گرمخانه ویترینی چهارسینی

قابل تنظیم به صورت تابشی از بالا جهت نگه داری و نمایش مرغ ، از کاربردی ترین تجهیزات و ماشین آلات آماده سازی و نگهداری فست فود کنتاکی می باشد.
در قسمت زیرین دستگاه گرمخانه غذا المنت برقی با توان ۲۰۰۰ وات به کار رفته که توسط ترمومتر دیجیتالی مقدارگرمای آن قابل تنظیم می باشد.

گرمخانه ویترینی چهارسینی

گرمخانه ویترینی چهارسینی

درقسمت بالای دیسپلی برای هرسینی چراغ روشنایی گرمایشی تعبیه شده که هرکدام با کلید مخصوص بخود عمل می نماید. کار با دستگاه دیسپلی بسیارآسان بوده و در صورت بروز هرگونه اشکالی به سهولت قابل رفع می باشد.

گرمخانه مرغ سوخاری

گرمخانه ویترینی چهارسینی

اگر هر گونه اشکال یا موارد نارسایی در گرمخانه ویترینی چهارسینی پیدا کردید دستگاه به راحتی قابل تعویض است برای شما  گرما به خوبی و سرعت قابل انتقال است. در سال ۹۷ فروش تجهیزات رستوران  علی الخصوص گرمخانه ویترینی تبدیل به یکی از پرفروش ترینها شد. این دستگاه گرمخانه قابل طراحی و ساخت درابعاد و تعداد سینی دلخواه شما بنا به فضای کاری که دراختیار دارید می باشد. گرمکن غذا دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش  تجهیزات فست فود می باشد.

به مطلب امتیاز دهید