دستگاه جوجه گردان 12سیخه با بهترین موتور گیربوکس دار با صدای کم تولید می شود. قبل از خرید این دستگاه جوجه گردان 12 سیخه با مشاوران آشپزخانه 20 در تماس باشید.

قیمت دستگاه جوجه گردان ۱۲سیخه مرغ بریانی – آشپزخانه ۲۰

مرغ بریان در تعداد بالا و کمترین زمان توسط دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخه تولید می شود و یکی از تجهیزات فست فود است. دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخه کاملا طراحی شده برای درست کردن مرغ سوخاری در فست فود ها و … در این دستگاه چیزی به نام سبد یا چرخش مکانیکی سیخ ها و جود ندارد و شما باید تمام آنها را دستی جا بجا کنید و تک تک باید مراقب باشید تا از روی سیخ نیفتند یا نسوزند و یا …

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخ دارای ابعاد دستگاه ۱۷۵×۹۰×۱۱۰ سانتیمتر ، دارای بهترین موتور جوجه گردان فر با طول عمر بالای موتور گیربکس دار که دستگاه مرغ بریان به بهترین کیفیت طراحی و با مناسب ترین قیمت جوجه گردان به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

دستگاه جوجه گردان ۱۲سیخه

دستگاه جوجه گردان 12سیخه

هر محورچرخش سیخ برروی یک موتورگیربکس مجزا کوبل شده که یکی از ویژگی های بارز آن به شمار می رود که علاوه بر ایجاد کمترین صدای ممکن دیگر نگرانی بابت اصطحلاک چرخ دنده های تفلون نخواهید داشت.

دستگاه جوجه گردان ۱۲سیخه برای مرغ بریان

دستگاه جوجه گردان 12سیخه برای مرغ بریان

جنس بدنه دستگاه تماما استیل خش دار با ضخامت۰/۸ میل و جنس سیخ های مرغ بریان تمام استیل میباشد و همچنین تمام روغن و ضایعات حاصل از پخت و پز دستگاه توسط حفره تعبیه شده در پایین به سینی مجزا هدایت میشود که تمامی موارد ذکر شده برای حفظ بهداشت و محیط کارشما درنظرگرفته شده است.

قیمت دستگاه جوجه گردان ۱۲سیخه

قیمت دستگاه جوجه گردان 12سیخه 

قسمت روشنایی و نور دستگاه جوجه گردان توسط پروژکتور هالوژنی تامین میشود که دربیرون نصب شده است. متاسفانه در این دستگاه چیزی به نام هواکش تعبیه نشده و تنها راهی که هوای بد داخل دستگاه می تواند خالی شود درب جلویی دستگاه است و تمام مرغ ها با حرارت گاز مستقیم سرخ و می پزند. شرکت آمادگی آن را دارد تا دستگاه مرغ بریان مورد نیاز شما را درظرفیت های ۳ ، ۴ ، ۶ و ۱۲ سیخ تهیه و ارسال نماید تا با خیال راحت به راه اندازی رستوران یا فست فود خود بیندیشید.

به مطلب امتیاز دهید