اجاق پلوپز پروفیلی دو شعله ابعاد ۴۵×۴۵ سانتیمتراست. اسکلت اجاق پلوپز پروفیلی دو شعله تمام پروفیل آهن با رنگ استاتیک قابل استفاده با گاز شهری و کپسول مایع است.

خرید اجاق پلوپز پروفیلی دو شعله سنتی وکاربردی – آشپزخانه ۲۰

این نوع اجاق گاز صنعتی که از قدیم الایام در ایران رواج داشته است هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. اجاق پلوپز پروفیلی دو شعله به لحاظ شکلی بسیار شبیه به اجاق گاز پلوپز سه شعله کوره دار است با این تفاوت که این اجاق تنها دو شعله پر کاربرد برای پختن برنج ، خورشت و حتی ابگوشت دارد و اجاق کوره دار سه شعله بود منطقیست که فشاز شعله دستگاه سه شعله بیشتر از دستگاه دو شعله است و انتخاب اینها تنها به مورد و میزان استفاده شما دارد.

اجاق پلوپز گازی ۲ شعله بزرگ دارای ابعاد اجاق گاز ۴۵×۴۵ سانتیمتر ، اجاق ۲ شعله بزرگ اسکلت تمام پروفیل آهن با رنگ استاتیک قابل استفاده با گاز شهری و کپسول مایع ، مناسب برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی در رستوران هیئت ها هتل تالار غذاخوری ادارات و ارگان ها خواهد بود که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان تقدیم می شود.

اجاق پلوپز پروفیلی دو شعله

 

اجاق پلوپز پروفیلی دو شعله

دستگاه اجاق پروفیلی از مجموعه تجهیزات رستوران است که از جنس پروفیل طراحی و تولید شده است. این دستگاه به جنس پروفیل و ورق استیل ساخته شده است در اصل جنس پروفیلی بسیار مقاوم است و اسن دستگاه می تواند در برابر هر میزان سنگینی قابلمه بسیار مقاوم باشد و خوب کار کند. اجاق پلوپز زمینی پروفیلی به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه می شود.

به مطلب امتیاز دهید