اجاق پلوپز گازی سه شعله کوره دار سنتی مناسب استفاده در رستوران، کترینگ و مصارف خانگی است. اجاق پلوپز گازی سه شعله کوره دار ۷۰×۷۰ سانتیمتر در سایت موجود است.

خرید اجاق پلوپز گازی سه شعله کوره دار باقیمت – آشپزخانه ۲۰

اجاق پلوپز گازی سه شعله از موارد کاربردی است که لازمه هر رستوران و حتی خانه ای برای پخت نذری یا مواد غذایی مانند پیاز داغ یا سبزی سرخ کرده است. این گاز پلوپز در هر جایی می تواند کاربرد داشته باشد. رستورانت ها ، کترینگ ها ، خانه ها و … به دلیل اینکه این ابزار بسیار ممکن است.

در هر جایی استفاده بشود کم جا تک شعله اما بسیار قوی و در عین حال بسیار با دوام که شامل سه شعله تو در تو هست که می تواند به گاز شهری یا کپسول وصل شده و شروع به کار کند. اجاق پلوپز گازی سه شعله کوره دار بدنه از جنس پروفیلی ، ابعاد اجاق گاز سه شعله کوره دار ۷۰×۷۰ سانتیمتر، اسکلت تمام پروفیل ۴۰×۴۰ آهنی با رنگ استاتیک، کوره از جنس چدن، قابل استفاده با گاز شهری و کپسول مایع دارای کیفیت طبخ عالی ارائه میشود.

اجاق پلوپز گازی سه شعله کوره دار

 

اجاق پلوپز گازی سه شعله کوره دار

اما پیشنهاد ما برای کسانی که این دستگاه را خریداری یا میخواهند بخرند این است که دستگاه را به گاز کپسول وصل کنید برای کار کردن چون گاز داخل کپسول بسیار خالص تر و تمیز تر از گاز شهری و … است. دستگاه اجاق پلوپز با مناسب ترین قیمت و عالی ترین کیفیت برای قرار گرفتن در آشپزخانه های صنعتی و تجهیزات رستوران به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید