اجاق گاز ترکیبی فردار با 4 شعله بزرگ و 2 شعله کوچک از جنس چدن لعابی می باشد. دارای سینی سرخ کن و گریل است. اجاق گاز ترکیبی فردار با قیمت منصفانه در آشپزخانه 20

اجاق گاز ترکیبی فردار خرید اجاق گاز ترکیبی – آشپزخانه ۲۰

اگر کارایی بالا و در کنار کیفیت خوب برای شما مهم است یکی از گزینه های پیشنهادی ما برای راه اندازی رستوران اجاق گاز ترکیبی فردار است.  اجاق گاز ترکیبی فردار شامل ۶ گاز که ۴ تا از آنها شامل گاز باشعله بزرگ و ۲ تا از انها شامل  شعله های کوچکتر هستند. دو دو قسمت دیگر شامل سینی سرخ کن که صرفا مخصوص گرم کردن غذاها و دیگری مخصوص گریل کردن می باشد. می توانید تمامی شعله ها را با به طور دستی و مستقیم تنظیم کنید که دیگر نگران سوختن یا نپخته ماندن غذا نخواهید ماند. این محصول در  تجهیزات رستوران به کار رفته می شود. اجاق گازترکیبی فردار آشپزخانه ۲۰، فر گریل مرکب ابعاد ۹۰×۸۰×۱۹۵ ، مژده برای فست فود ها و رستوران های ایتالیایی ، این شرکت با طراحی این اجاق گاز تمام نیازهای شما را درقالب یک دستگاه برآورده تا با مدیریت فضای محدود آشپزخانه ها بهترین بهره وری را از آن داشته باشید.
مشخصات فنی دستگاه :

  • دارای گریل ذغالی به ابعاد ۴۵×۶۰ و گریل تخت چدنی به ابعاد ۵۰×۳۳ سانتیمتر
  • قسمت پخت و پز توسط ۶ شعله که ۴ تای آنها در اندازه ۳۰×۳۰ و دوتای دیگر ۲۰×۲۰ میباشند انجام می گیرد جنس شعله های روکار ازچدن لعابی تشکیل گردیده است.
  • برای پخت انواع پیتزا و لازانیا درپایین دستگاه فر با کف آجری ساخته شده است.

اجاق گاز ترکیبی فردار مناسب راه اندازی فست فود

 

اجاق گاز ترکیبی فردار مناسب راه اندازی فست فود

جنس بدنه و رویه اجاق تماما استیل مقاوم و ضخیم ازنوع خش دار می باشد. این دستگاه بهترین کارایی را درکافی شاپ و فست فود خواهد داشت. این کالا مناسب استفاده در راه اندازی فست فود است.

قیمت اجاق گاز ترکیبی فردار

قیمت اجاق گاز ترکیبی فردار

همانطور که در تصویر دستگاه می بینید یک فر تقریبا متوسط در زیر گاز گریل و شعله ها تعبیه شده یک دستگیره جهت باز و بسته کردن در فر دارد و کار شما را صد برابر آسان تر می کند.

قابل طراحی و ساخت در مدل های مختلف بنا به نیاز شما مشتریان تجهیزات فست فود می باشد که به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید