فر ساندویچ ترکیبی گریل میکس تمام استیل با ضخامت 0.8 است. دارای گریل ذغالی و صفحه استیک تخت می باشد. فر ساندویچ ترکیبی گریل میکس با قیمت فوق العاده با تخفیف

فر ساندویچ ترکیبی گریل میکس خوب و قیمت به روز _ آشپزخانه ۲۰

فر ساندویچ ترکیبی گریل میکس از جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که هر رستوران داری باید در مورد تهیه آن فکر کند. این محصول یک گریل ذغالی به همراه صفحه ای برای پخت استیک دارد و ضمنا یک شعله و یک مخزن برای سرخ کردن مواد غذایی دارد پس در هنگام راه اندازی آشپزخانه صنعتی حتما برای تهیه آن با متخصصان آشپزخانه ۲۰ در تماس باشید.

فر ترکیبی گریل میکس آشپزخانه ۲۰ با ابعاد فر ۹۰ × ۶۵× ۱۷۰ سانتیمتر دارای گریل ذغالی به ابعاد ۴۵×۶۰ سانتیمتر و صفحه استیک تخت به ابعاد ۴۵×۷۰ سانتیمتر دارای سرخکن با حجم ۶ لیتر روغن با سبد و جای آویز دارای شعله پخت و پز به ابعاد ۲۰×۲۰ سانتیمتر مناسب برای تجهیزات فست فود و رستوران می باشد.
جنس ورق استفاده شده در این فر استیل خشدار به ضخامت ۰/۸ میلیمتر و سینی ضایعات چربی گیر تمام استیل می باشد. در قسمت پایین دستگاه طبقه استیل در نظرگرفته شده است. اسکلت و پایه های دستگاه با پروفیل آهن ۴۰×۴۰ مقاوم تهیه شده است.

سنگ به کار رفته فر ساندویچ ترکیبی پریل میکس

 

سنگ به کار رفته فر ساندویچ ترکیبی پریل میکس 

گروه ما آماده ارائه و طراحی انواع مختلف فرهای ترکیبی برای شما مشتریان محترم را دارد.

قیمت فر ساندویچ ترکیبی گریل میکس آشپزخانه ۲۰

 

فر ساندویچ ترکیبی گریل میکس

ارائه فر ساندویچ به همراه یک سال گارانتی فر ساندویچی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات فست فود وتجهیزات رستوران تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

به مطلب امتیاز دهید