اجاق گاز صنعتی ۶شعله پایه دار بدنه با جنس استیل خشدار بضخامت ۰/۸میلیمتر ساخته شده است. آشپزخانه 20 اجاق گاز صنعتی ۶شعله پایه دار را باقیمت منصفانه عرضه میکند.

مشخصات اجاق گاز صنعتی ۶شعله پایه دار و قیمت – آشپزخانه ۲۰

ابعاد متوسط تجهیزات آشپزخانه صنعتی همیشه طرفداران بیشتری نسبت به سایز بزرگ و کوچک دارد. این اجاق گاز صنعتی ۶شعله پایه دار از ابعاد متوسطی است که در راه اندازی رستوران و کترینگ مورد استقبال واقع شده است.

این اجاق گاز ۶ شعله با فاصله های مناسب از هم ساخته شدند. این اجاق گاز می تواند با گاز شهری یا گاز فشار قوی هر دو کار کند. این دستگاه بسا ورق استیل بسیار با کیفیت ساخته شده و تماما بسیار تمیز و مرتب سر هم شده گاز کاملا ایستاده است و چهار پایه زیرش تعبیه شده و بین آن پایه ها یک ورق استیل به عنوان طبقه برای این محصول کار شده.

اجاق گاز صنعتی ۶شعله پایه دار
اجاق گازصنعتی تمام استیل ۶ شعله پایه دار
ابعاداجاق گاز : ۹۰×۸۰×۱۴۰
بدنه تماما استیل خشدار بضخامت ۰/۸میلیمتر
اسکلت اجاق گازتمام پروفیل استیل۴۰×۴۰
دارای سینی و طبقه تمام استیل
دارای رویه های چدنی ۳۰×۳۰ طرح جدید
اجاق گاز صنعتی رستوران یک اجاق گاز فشار قوی که بیشتر در آشپزخانه های صنعتی کاربرد دارد.

قیمت اجاق گاز صنعتی ۶شعله پایه دار

قیمت اجاق گاز صنعتی ۶شعله پایه دار

اجاق گاز شش شعله پایه دار رستورانی تمام استیل دارای بدنه استیل، اجاق ۶ شعله بدون فر پایه دار، رویه ورق یک میل ، بدنه ها تماما ورق ۰/۸ استیل خش دار و قابل استفاده از گاز شهری و گاز فشار قوی است.  پهنای ارتفاع این دستگاه بسیار زیاد است و کمک می کند گرما کمتر به زمین یا قسمت های دیگر دستگاه برسد. در نتیجه از لحاظ ایمنی بسیار دقیق ساخته شده است… ارائه اجاق گاز صنعتی به همراه یک سال گارانتی اجاق گاز رستورانی و ده سال خدمات پسپس از فروش تجهیزات رستوران تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

به مطلب امتیاز دهید