اجاق گاز 4 شعله کابین دار صنعتی باروکش لعابی و جنس بدنه و کابین تماما استیل خش دار می باشد. اجاق گاز 4 شعله کابین دار صنعتی را سفارش دهید و فوری تحویل بگیرید.

اجاق گاز ۴ شعله کابین دار صنعتی خرید و قیمت – آشپزخانه ۲۰

برای آشپزخانه صنعتی بدون نقص و تکمیل باید به فکر تهیه اجاق گاز صنعتی با کیفیت خوب باشید. یکی از بیشمار پیشنهادات آشپزخانه ۲۰ به خریداران محترم اجاق گاز ۴ شعله کابین دار صنعتی می باشد.

اجاق گاز صنعتی ۴ شعله کابین دار صنعتی طوری ساخته شده که برای راه اندازی رستوران ها و کترینگ ها می تواند بسیار مناسب باشد که هم قیمتش مناسب است و هم فضایی که اشغال می کند بیش از اندازه نیست. در این دستگاه هر شعله طوری قرار داده شده که از هر طرف فضای بسیار زیادی خالی دارد و کل اجاق گاز و شعله ها رو کار هستند و ساخته شده اند.

اجاق گاز صنعتی ۴ شعله کابین دار دارای ابعاد اجاق گاز ۹۰×۷۰×۷۰ سانتیمتر ، اجاق گاز صنعتی دارای ۴ شعله باروکش لعابی و به ابعاد ۲۰×۲۰ سانتیمتر می باشد که جنس بدنه و کابین اجاق گاز تماما استیل خش دار بوده و نهایت ظرافت و دقت در ساخت این دستگاه به کار گرفته شده است.

قیمت اجاق گاز ۴ شعله کابین دار صنعتی

 

قیمت اجاق گاز 4 شعله کابین دار صنعتی

مناسب جهت استفاده در رستورانها ، دیزی سرا ، باغچه رستورانهای سنتی جهت تهیه صبحانه و انواع غذا دیگر است.

خرید اجاق گاز ۴ شعله کابین دار صنعتی

 

قیمت اجاق گاز 4 شعله کابین دار صنعتی

این دستگاه چرخدار نیست یک محفظه زیرین خالی دارد که زیر شعله ها قرار گرفته و هیچ استفاده ای ندارد در اصل شما می توانید از این محفظه برای گذاشتن هر چیزی که میخواهید و مورد نیازتان است استفاده کنید. دستگاه اجاق گاز صنعتی قابل طراحی و ساخت در تعداد شعله های مختلف در ابعاد گوناگون جهت تامین نیاز شما مشتریان محترم برای آشپزخانه صنعتی می باشد.

به مطلب امتیاز دهید