اجاق گاز صنعتی 4 شعله فر دار رستورانی در 100 در 100 در 90 با رویه های چدن استاتیک تولید میشود. اجاق گاز صنعتی 4 شعله فر دار رستورانی با تخفیف خوب درآشپزخانه 20

سفارش اجاق گاز صنعتی ۴ شعله فر دار رستورانی – آشپزخانه ۲۰

اگر برای تاسیس یک رستوران یا آشپزخانه صنعتی با ابعاد متوسط و تعداد مشتریان معقول به دنبال خرید اجاق گاز صنعتی هستید کارشناسان ما به شما اجاق گاز صنعتی ۴ شعله فر دار را پیشنهاد می دهند.

اجاق گاز صنعتی ۴ شعله فر دارمناسب برای استفاده در انواع رستوران ها و کترینگ ها می باشد. شاید از خودتان بپرسید که این چندمین اجاق گاز صنعتی چند شعله است اما مسئله این است که این اجاق گاز در طرح ها و قیمت های مختلف برای انواع سلیقه ها و بودجه ها ساخته شده و اجاق گاز های ۴ شعله ما یکبار در نوع خطی بدون فر و … تولید شد و یکبار هم گاز ۴ شعله اما با یک صفحه گریل به جای یکی شعله گاز ساخته شد.

اجاق گاز صنعتی ۴ شعله فر دار رستورانی با ابعاد اجاق گاز : ۹۰×۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر دارای ۴ شعله با رویه های چدن استاتیک در اندازه های ۴۲×۳۶ و ظرفیت فر برای دم کردن برنج ۱۰ من که بدنه اجاق گاز تماما ساخته شده با ورق استیل به ضخامت ۰/۸میلیمتر و جداره داخل و فر دستگاه باورق گالوانیزه بضخامت ۱ میلیمتر، قسمت فر دارای صفحه چدنی بوده که مناسب برای تهیه برنج و ته چین می باشد.

قیمت اجاق گاز صنعتی ۴ شعله فر دار رستورانی

 

قیمت اجاق گاز صنعتی 4 شعله فر دار رستورانی

قابل طراحی و ساخت در ابعاد ۹۰ ، ۱۰۰ و ۱۱۰ سانتیمتر در ظرفیت های ۸ ، ۱۰ و ۱۲ من برنج

قیمت اجاق گاز فردار صنعتی

 

قیمت اجاق گاز صنعتی 4 شعله فر دار رستورانی

شرکت آماده ارائه انواع اجاق گاز صنعتی در ابعاد و اندازه های گوناگون مناسب برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما مشتریان عزیز میباشد.

اجاق گاز صنعتی

 

اجاق گاز صنعتی 4 شعله فر دار رستورانی

اما فر تعبیه شده در قسمت زیر شعله ها مانند دیگر اجاق ها یک تکه و قابل قرار دادن یک دیگ به طور کامل در ان محفظه است. ارائه اجاق گاز صنعتی به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات راه اندازی رستوران تقدیم مشتریان گرامی می گردد.

به مطلب امتیاز دهید