تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس از بهترین تجهیزات فست فود موجود در آشپزخانه 20 است. دارای 8 ظرف بنماری در دار است. تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس با قیمت خوب

مشخصات تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس و قیمت – آشپزخانه ۲۰

این تاپینگ جهت نگه داری مخلفات و مواد ساندویچ به کار می رود تا مواد و اغذیه شما را در دمای مناسب و گرم نگه دارد  شعله ها بسیار قوی برای این دستگاه طراحی شده اند. چنانچه شما یک رستوران سلف سرویس دارید پس قطعا نیاز به چنین دستگاهی دارید که پیبشنهاد ویژه ما به شما این دستگاه است.

تاپینگ فلافل سلف سرویس آلفا تجهیز با ابعاد تاپینگ ۹۰×۸۰×۱۵۰ دارای ۸ بنماری۱/۳ ، تاپینگ فلافل سلف سرویس با شیبی که برای بن ماری ها و به سمت مشتریان در نظر گرفته شده ترشیجات و مواد تکمیلی ساندویچ همیشه تازه و سرد در اختیار آنان قرار می گیرد. در قسمت جلو رف در نظر گرفته شده تا جابجایی و آماده سازی ساندویچ برای مشتریان به سهولت انجام پذیرد. برای این دستگاه نما با نورمخفی طراحی گردیده تا جلوه و زیبایی خاصی به فست فود و ساندویچی شما داده باشد.

تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس

تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس

قسمت شیشه جلوی تاپینگ با ارتفاع بلند می باشد و فقط قسمت پایین و جای برداشتن مواد ساندویچ باز می باشد تا اصول بهداشتی کاملا رعایت شده باشد و در نتیجه یکی از مناسب ترین تجهیزات پیتزا فروشی ها و فست فود هاست.

قیمت تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس

تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس

این دستگاه نیز می تواند با کپسول گاز و برق شهری نیز کار کند همچنین شما به راحتی می توانید دستگاه را به هر جایی که مایل باشید و شیر گاز داشته باشید تکان دهید پس نیازی به نگرانی برای جای این دستگاه نباشید. چنانچه احساس کردید سایز دستگاه تغییر کند کافیست با مشاوران کارشناس ما در ارتباط باشید. این شرکت آمادگی کامل برای ساخت انواع تاپینگها با طرح های مختلف تاپینگ برای شما مشتریان را دارد.

به مطلب امتیاز دهید