تاپینگ رومیزی ساده شش لگنه از استنل استیل ساخته شده است. تاپینگ رومیزی ساده شش لگنه مناسب فست فودی ها و سلف سرویس می باشد. برای خرید با آشپزخانه 20 تماس بگیرید

مشخصات و قیمت خرید تاپینگ رومیزی ساده شش لگنه – آشپزخانه ۲۰

برای راه اندازی سلف سرویس و فست فود ها نیاز به تاپینگ هایی احساس می شود. همانطور که میبینید ما پیشنهاد های زیادی برای شما در نظر داریم و  این پیشنهاد ما برای شما تاپینگ رومیزی ساده شش لگنه که بیشتر برای نگه داری مواد پر کردن پیتزا و ساندویچ به کار می رود و به گاز و یا برق وصل نمی شود و فقط جهت خنک نگه داشتن مواد غذایی به کار می رود.

تاپینگ بنماری رومیزی بدون یخچال که بیشترین کاربرد تاپینگ ساده رومیزی در رستوران ها جهت نگهداری مواد دورچین سلف سرویس و در فست فودها و فلافل سرویس ها جهت نگهداری مواد ساندویچ می باشد ، تمام استیل و دارای بنماری های استیل نگیر که در ابعاد و تعداد بنماری های مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد.
قیمت دستگاه بنا به تعداد بنماری ها و طول دستگاه متغیر می باشد.
طول ۱۱۵ سانتیمتر
عرض ۴۵ سانتیمتر
ارتفاع ۴۰ سانتیمتر

تاپینگ رومیزی ساده شش لگنه

 

تاپینگ رومیزی ساده شش لگنه

تاپینگ پیتزا یکی از پرکابردترین تجهیزات فست فودها است ، سرعت تفکیک ، دسته بندی و آماده سازی مواد اولیه با داشتن تاپینگ ساندویچ بالاتر می رود. بدنه دستگاه تاپینگ تماما ساخته شده از ورق استنلس استیل ۰/۸ خشدار می باشد. تاپینگ پیتزا و ساندویچ ، مخصوص نگهداری از مواد اولیه و لگن های کوچک برای دسته بندی مخلفات ساندویچ و پیتزا است. هر لگن تاپینگ در جداگانه دارد که شما می توانید دستگاه را روی یک میز مستطیلی شکل قرار دهید و از آن استفاده کنید. قابل طراحی و تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی مطابق درخواست مشتری می باشد.

به مطلب امتیاز دهید