تنور نانوایی گازی قابلیت پخت 4 نان به طور همزمان دارد و قطر دهنه تنور ۴۰ سانتی متر می باشد. اگر نیاز به مشاوره برای تنور نانوایی گازی دارید با ما تماس بگیرید.

تنور نانوایی گازی قیمت خرید تنور نانوایی گازی – آشپزخانه ۲۰

با گذشتن از آن روز های پر شور و هیجان قدیم که تقریبا همه یک تنور در خانه های خود داشتند و هر خانواده برای خود نان میپخت و در اصل نه رستورانی و جود داشت و نه نانوایی حال وقتی می خواهیم یادی از گذشته کنیم سری به رستوران های سنتی میزنیم تا از تنور همیشه گرم آنها نان بخوریم اما مسئله مهم آنجاست که کدام رستوران از تنور سنتی یا تنور گازی نانوایی آلفا تجهیز استفاده می کنند

تنور نان پزی مناسب جهت تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران ، سفره خانه سنتی ، کبابی ، جگرکی ، هتل بوده و تنور نان ظرفیت سه تا چهار عدد نان را در هر بار استفاده دارا می باشد که تنور گلی چرخدار کوچک دور استیل با قابلیت پخت سه نان سی سانتیمتری همزمان ، تنور گلی چرخدار متوسط دور استیل با قابلیت پخت چهار نان ۳۵ سانتیمتری همزمان را داراست.

  • قطر دهنه تنور ۴۰ سانتی متر
  • طول ۸۰ سانتیمتر
  • عرض ۸۰ سانتیمتر
  • ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر

قیمت تنور نانوایی گازی

 

قیمت تنور نانوایی گازی

فروش و نصب تنورهای رستورانی و باغی

قابلیت طراحی و تولید در اندازه های مختلف با توجه به طرز تهیه نان را خواهیم داشت. یک رستوران موفق دارای ویژگی هایی است که درست به خاطر همین خصوصیات استثنائی مردم به آن هجوم می آورند. نان یکی از ویژگی های مهم رستوران خواهد بود که تاثیر زیادی روی رضایت مشتریان می گزارد ، همانطور که می دانید یکی از غذاهای اصلی ما ایرانی ها برنج می باشد و مردم ایران به خوبی فرق بین برنج خوب و یا نامرغوب را تشخیص می دهند لذا یک رستوران خوب باید از برنج خوب استفاده کند ولی اگر این رستوران سرو نان را به جای برنج اعلا ترجیح دهد ، منافع زیادی برای خود تعریف کرده ، هم از سود بیشتر هم از سهولت کار بیشتری خود را بهره مند می نماید.

از لوازم آشپزخانه صنعتی دیگری که کنار تنور گازی برای تهیه نان در رستوران نیاز خواهید داشت می توان به خمیرگیر و خمیرپهن کن و بالشتک نان پزی اشاره نمود.

تنور نانوایی سنتی

تنور نانوایی گازی

نصب و راه اندازی انواع تنور تجهیزات رستوران و تنور کوره نان سنتی، طرز ساخت تنور گلی، تنور رستورانی، تنور نان داغ کباب داغ

برای نانوایی های حرفه ای و رستوران ها یا کافی شاپ هایی که به کیفیت و جلب رضایت مشتری  وجه می کنند این محصوا می تواند بسیار کمک کند تا نان های پخته شده حال و هوای قدیم و طعم آن روز های خوش را یاد آور باشد. تنور سنتی بدنه استیل چرخدار دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تنور نانوایی با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید