دستگاه دیزی پز دوجداره 64 تایی دارای ۴ شعله حرارتی برنر استیل است. هر دو عدد شعله دستگاه دیزی پز دوجداره 64 تایی توسط یک شیر ورودی گاز تغذیه میشود. تماس بگیرید

دستگاه دیزی پز دوجداره ۶۴ تایی با ارسال فوری – آشپزخانه ۲۰

دستگاه های حرفه ای برای غذاهای اصیل ایرانی توسط تولیدی آشپزخانه ۲۰ تولید می شود. یکی از انواع این لوازم فر دیزی پز است.

دستگاه دیزی پز دو جداره ۶۴ تایی دیزی ظرفیت دارد. دو عایق در دو دوجداره در این دستگاه تعبیه شده که به پخت بهتر غذا کمک می کند و دو دستگیره شعله که گرمای فر را قابل تنظیم میکند. انتخابی بسیار مناسب برای استفاده در تجهیزات رستوران های سنتی با ظرفیت بالا و بدیهی است رستوران هایی که از فر دیزی پز برای پخت آبگوشت استفاده می کنند می توانند کیفیت خیلی بهتری را نسبت به رستوران هایی که پخت معمولی می کنند داشته باشند.

دستگاه دیزی پز دو جداره ۶۴ تایی تجهیزات آشپزخانه صنعتی با ابعاد فر ۹۰×۹۰×۹۵ سانتیمتر ، جنس بدنه فر از ورق استیل خش دار با ضخامت ۰/۸ میلیمتر ساخته شده است و جداره داخل با ورق ۱ میل گالوانیزه تشکیل شده که بین دو جداره با عایق حرارتی پشم شیشه و یا پشم سنگ پوشانده می شود.
فردیزی ۶۴ تایی دارای ۴ شعله حرارتی ازجنس برنر استیل می باشد که هر دو عدد شعله توسط یک شیر ورودی گاز تغذیه می شود.
اسکلت و پایه های فر تماما باپروفیل آهن ۴۰×۴۰ مقاوم ساخته شده است.

دستگاه دیزی پز دوجداره ۶۴ تایی

پیشنهاد ما این دستگاه دیزی پز دو جداره ۶۴ تایی است که اگر می خواهید غذایی با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه دهید و کاری کنید کیفیت دستگاه دیزی پز دو جداره ۶۴ تایی  غذای شما تا آخر عمر زبان زد آنها باشد این دستگاه می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. باید در نظر داشت تعداد ۶۴ ظرف دیزی آلومینیومی برای این فر تعریف شده و در صورت استفاده از ظروف دیزی سنگی و یا سفالی گنجایش فر به ۴۹ دیزی کاهش پیدا می کند. دستگاه های فر دیزی پز در گنجایش های ۳۲، ۴۴، ۶۴، ۹۶ و ۱۲۰ تایی قابل ساخت می باشند.

 

دستگاه دیزی پز دو جداره 64 تایی

 

به مطلب امتیاز دهید