آبمیوه گیری صنعتی هلال یکی از بهترین برندهای موجود در ایران است. آبمیوه گیری صنعتی هلال با موتور قوی و جنس بدنه مرغوب در آشپزخانه 20 قابل سفارش است تماس بگیرید

آبمیوه گیری صنعتی هلال با موتور قوی قیمت عالی – آشپزخانه ۲۰

کافی شاپ ها، ابمیوه گیری ها و گاها بستنی فروشی ها مشتریان آبمیوه گیری صنعتی هلال هستند. این محصول از تجهیزات کافی شاپ با برند معتبر ایرانی است.

چنانچه یک کافی شاپ کوچک و یا یک آبمیوه فروشی کوچک دارید حتما باید نوعی دستگاه آبمیوه گیری برای فروشگاه خود تهیه کنید و این دستگاه کاملا متناسب برای جاهای کوچک طراحی شده است که جای چندان بزرگی را اشغال نمی کند و صرفا کار شما را برای آبمیوه گیری راعه می اندازد. امروزه با توجه به رونق گرفتن آبمیوه گیری های خیابانی و کسب و کار های کوچک این نوع آبمیوه گیری بسیار محبوب شده است.

آبمیوه گیری صنعتی هلال برای مغازه را برای مرکبات نیز می توانید استفاده نمایید اما برای طعم بهتر میبایست تخم میوه هایی مانند پرتقال ، لیموشیرین ، لیموترش و گریپ فروت را ابتدا دربیاورید.
آب هویج گیری هلال مناسب جهت استفاده در آبمیوه فروشی ، کافی شاپ ، هتل ، بیمارستان ، رستوران ، فست فود و انواع مغازه ها
ابعاد دستگاه آبمیوه گیری :
طول ۵۰ سانتیمتر
قطر ۳۰ سانتیمتر
وزن خالص ۲۰ کیلوگرم
قطر ورودی ۵۵ میلیمتر لذا سایز میوه ۵۵ میلیمتر
ظرفیت ورودی ساعتی ۵۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم
میزان مصرف شروع کار ۵ آمپر
با ولتاژ ۲۲۰ ولت
دارای قدرت ۱۵۰۰ وات
قدرت موتور ۱/۵ اسب و ۳۰۰۰ دور در دقیقه
به همراه توری + تیغه + شفت محور دستگاه از جنس استیل نگیر مرغوب
جنس بدنه از استیل یا آلومینیوم طراحی و ساخته می گردد
آبمیوه گیری ایرانی هویج سیب کرفس صنعتی

قیمت آب هویج گیری صنعتی هلال

آبمیوه گیری صنعتی هلال

آب هویج گیری حلال

 

آبمیوه گیری صنعتی هلال

آبمیوه گیری صنعتی هلال به همراه توری + تیغه + شفت محور دستگاه از جنس استیل نگیر مرغوب است.
جنس بدنه آبمیوه گیری صنعتی از استیل یا آلومینیوم طراحی و ساخته می گردد. این دستگاه کاملا برقی می باشد و چهار پایه در زیر آن تعبیه شده که دستگاه را از سطح میز جدا کرده و باعث میشود هوا رد و بدل شود و یک دکمه آن و آف که برای روشن یا خاموش کردن دستگاه از آن استفاده می شود. آب میوه گیری صنعتی دارای یک سال گارانتی کل قطعات دستگاه آب هویج گیری صنعتی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات کافی شاپ تقدیم می گردد.

به مطلب امتیاز دهید