سرخ کن صنعتی برقی 2 لگن باشیر تخلیه مطابق با طراحی روز تولید شده است. برای کسب اطلاعات دقیق و قیمت سرخ کن صنعتی برقی 2 لگن با شیر تخلیه وارد این صفحه شوید.

سرخ کن صنعتی برقی ۲ لگن باشیر تخلیه برقی جدید – آشپزخانه ۲۰

این سرخ کن صنعتی کاملا متعارف با طراحی روز طراحی گردیده حاوی دو مخزن برای سرخ کردن که با توجه به نیازتان می توانید انواع خوراکی ها را در آن سرخ کنید بر خلاف دیگر دستگاه ها این سرخ کن صنعتی طوری تعبیه شده که شما می توانید بدون استفاده از دستکش و وسایل امنیتی برای جلو گیری از سوختن از دستگاه استفاده کنید چرا که روی دسته های فلزی با عایق پلاستیکی پوشیده شده است.

سرخکن برقی رومیزی دو لگنه با شیر تخلیه با ابعاد دستگاه ۴۰×۴۰×۶۰ سانتیمتر ، با ظرفیت دارای دو مخزن ۸ لیتری ، دارای درب محافظ ، توری محافظ المنت که دستگاه با بهترین کیفیت طراحی و تولید شده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می گردد.
المنت استنلس استیل با کیفیت فوق العاده و شیر تخلیه مقاوم و شکیلی دارد. این دستگاه دولگن باشیر تخلیه دارای سبد باکیفیت فوق العاده عالی بوده و ازدستگیره با مقاومت بسیار خوب در برابر گرما تهیه شده است.

ویژگی های سرخ کن صنعتی برقی دو لگن با شیر تخلیه :

  • Volts 230V
  • Power 3250Wx2
  • Hertz 50Hz
  • Phase 1PH
  • PO 16HL5016

سرخ کن صنعتی برقی ۲ لگن باشیر تخلیه

سرخ کن صنعتی برقی 2 لگن باشیر تخلیه

توان مصرفی المنت ۲۰۰۰ وات در ساعت می باشد و سیستم ترموستات دستگاه باعث می شود شما با تنظیم دمای دلخواه همواره روغن آماده جهت سرخ کردن موادغذایی داشته باشید.

سرخ کن  سیب زمینی صنعتی برقی ۲ لگن باشیر تخلیه

سرخ کن  سیب زمینی صنعتی برقی 2 لگن باشیر تخلیه

دستگاه سرخ کن صنعتی برقی رومیزی با شیر تخلیه ، ظرفیت مخزن روغن سرخکن ۸ لیتر می باشد دارای درب محافظ ، توری محافظ المنت که دستگاه با بهترین کیفیت طراحی و تولید شده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

مشخصات سرخ کن صنعتی برقی ۲ لگن باشیر تخلیه

سرخ کن صنعتی برقی 2 لگن باشیر تخلیه

تجربه گروهی مشتریان ما حاکی از بهینه بودن این نوع سرخ کن صنعتی نسبت به سرخ کن های گازی می باشد و نسبت سوختگی و خراب شدن روغن مصرفی در آنها کمتر می باشد.
دستگاه دارای فیوز محافظ جریان برق درصورت هرگونه اشکال در سیستم الکتریسیته می باشد. سرخکن مناسب تجهیزات فست فود کوچک و تجهیزات آشپزخانه های با طبخ متوسط خواهد بود که معمولا از آن برای سرخ کردن سیب زمینی استفاده می نمایند.

سبد ها کاملا از مخزن جدا می شوند و شما به راحتی میتوانید مواد سرخ شده داخل دستگاه را در جای دلخواه خالی کنید ولتاژ مورد نیاز دستگاه را باید رعایت کنید که روی آن نوشته شده که اگر کمتر یا بیشتر باشد ممکن است به دستگاه شما آسیب وارد بشود یا فشار بیاورد و یا دستگاه را بسوزاند. این دستگاه سرخکن دارای ۶ ماه ضمانت کارکرد و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

به مطلب امتیاز دهید