سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه مخزن روغن ۸ لیتر می باشد. ابعاد سرخ کن صنعتی تک لگن برقی با شیر تخلیه ۴۰×۴۰×۳۰ سانتیمتر است. قیمت ارزان خرید در آشپزخانه 20

سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه با قیمت – آشپزخانه ۲۰

سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه برای سرخ کردن سیب زمینی، فلافل، هات داگ و سایر موارد کاربرد دارد و از آن دست تجهیزات فست فود است که حتما باید تهیه شود پس اگر به سرخکن در ابعاد کوچک تر و کم جا نیاز داشتید پیشنهاد ما به شما برای راه اندازی فست فود این محصول است.

این دستگاه سرخ کن نیز مانند دستگاه سرخ کن دو لگن برقی نیز ساخته و پرداخته شده است با این تفاوت که این دستگاه تک لگنه است اما از نظر کاربرد هر دو یک کاربرد را دارند اما شاید میزان پخت یکسان نباشد. تماما با نوع دیگر خودش که دو لگنه هست یکسان است مثلا هر دو عایق بندی شده با پلاستیک مناسب هستند که در حین کار به آشپز صدمه وارد نشود.

دستگاه سرخ کن صنعتی لگن برقی رومیزی با شیر تخلیه ، ظرفیت مخزن روغن سرخکن ۸ لیتر می باشد با ابعاد دستگاه ۴۰×۴۰×۳۰ سانتیمتر دارای درب محافظ ، توری محافظ المنت که دستگاه با بهترین کیفیت طراحی و تولید شده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می گردد. المنت استنلس استیل با کیفیت فوق العاده و شیر تخلیه مقاوم و شکیلذ دارد. این دستگاه دارای سبد باکیفیت فوق العاده عالی بوده و ازدستگیره با مقاومت بسیار خوب در برابر گرما تهیه شده است.

مشخصات فنی سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه

سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه

توان مصرفی المنت ۲۰۰۰ وات در ساعت می باشد و سیستم ترموستات دستگاه باعث می شود شما با تنظیم دمای دلخواه همواره روغن آماده جهت سرخ کردن موادغذایی داشته باشید

سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه سیب زمینی

سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه سیب زمینی 

تجربه گروهی مشتریان ما حاکی از بهینه بودن این نوع سرخ کن نسبت به سرخ کن های گازی می باشد و نسبت سوختگی و خراب شدن روغن مصرفی در آنها کمتر می باشد.
دستگاه دارای فیوز محافظ جریان برق درصورت هرگونه اشکال در سیستم الکتریسیته می باشد.

قیمت سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه

قیمت سرخ کن صنعتی تک لگن برقی باشیرتخلیه 

سرخ کن تک لگن مناسب تجهیزات فست فود های کوچک و تجهیزات آشپزخانه های با طبخ متوسط خواهد بود که معمولا از آن برای سرخ کردن سیب زمینی استفاده می نمایند. دو پدال در اطراف ظرف تعبیه شده که آنها هم عایق بندی شده است و تنها با فشردن آنها سبد ظرف شما بیرون می آید و به راحتی می توانید ظرف را خالی از مواد غذایی کنید. این دستگاه سرخ کن صنعتی دارای ۶ ماه ضمانت کارکرد و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

به مطلب امتیاز دهید