فر پیتزا ریلی مدل 2040N دارای ظرفیت پخت ۸۰ پیتزا در ساعت است. فر پیتزا ریلی مدل 2040N با موتور قوی تولیدئ می شود و کیفیت بالایی دارد. با قیمت تولیدی عرضه میشود

فر پیتزا ریلی مدل ۲۰۴۰N با قیمت منصفانه خرید – آشپزخانه ۲۰

کافی است تمایل داشته باشید که تعداد بالایی پیتزا تمایل داشته باشید می توانید از فر پیتزا ریلی مدل ۲۰۴۰N بهره بگیرید. برای راه اندازی فست فود می توانید با خرید این دستگاه شروع کنید.

دستگاه فر پیتزا ریلی به این صورت کار می کند که شما پیتزا های درست شده آماده پخت خودتان را در ظرف مخصوص داخل این دستگاه فر گذاشته که آرام آرام حرارت به این غذا از بالا و پایین وارد می شود و کم کم همانطور که ریل روی دستگاه میچرخد پیتزا ها پخته شده و به بیرون روانه می شوند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که میزان شعله مورد نیازتان را روی دستگاه تنظیم کنید که پیتزا کاملا پخته و برشته شوند.

فر پیتزا ریلی مدل ۲۰۴۰N با ظرفیت پخت در هر ساعت ۸۰ عدد ، طول ۱۳۰ عرض ۱۰۰ ارتفاع ۱۱۵ سانتیمتر دارای ظرفیت پخت ۸۰ پیتزا در ساعت ، برق مصرفی تک فاز ۴آمپر ۲۲۰ولت ، گاز مصرفی ۳مترمکعب ۲۵میلیمتر در ساعت ، دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می گردد. فر پیتزا ریلی مناسب برای  راه اندازی فست فود و  راه اندازی پیتزا فروشی می باشد.

فر پیتزا ریلی  ۲۰۴۰N

فر پیتزا ریلی 2040N

دستگاه سری NX1 مدل ۲۰۴۰می باشد. دستگاه از مدل N می باشد که به نام ۲۰۴۰ تولید و روانه بازار گردیده که به نسیت ابعاد و اندازه از ظرفیت پخت بالاتری برخوردار بوده و با توجه به ابتکار جدید در طراحی مشعل انرژی کمتری را مصرف می کند. همچنین با توجه به ابعاد کوچک این فر می توان در فضای کوچک تا ۳ دستگاه از فر را روی هم قرار داد تا از ظرفیت پخت بالاتری با اشغال فضای کمتر بهره برد.

قیمت فر پیتزا ریلی مدل ۲۰۴۰N

فر پیتزا ریلی

در زیر پایه های این دستگاه فر ریلی نیز چهار چرخ تعبیه شده که کمک می کند شما راحت تر این دستگاه را جا بجا کرده و هر جا می خواهید قرار دهید. دستگاه فر پیتزا ریلی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش فر پیتزا می باشد.

به مطلب امتیاز دهید