فر اغذیه نیم‌تنه دو شعله گاز، دو لگن مخصوص سرخ کردن، فر و یک سینی گریل دارد. فر اغذیه نیم‌تنه قیمت مناسب با کارایی بالا برای راه اندازی فست فود و ساندویچی است.

فر اغذیه نیم‌تنه کاربرد خرید فر اغذیه نیم‌تنه – آشپزخانه ۲۰

برای راه اندازی نیاز است که یکسری از تجهیزات را تهیه کنیم که یکی از آن ها شامل فر ساندویچی می باشد. در سایت ما شما با انواع شکل های گاز ها آشنا شدید و اصولا طبق نیازتان بهترین دستگاه را می توانید انتخاب کنید اما ما در این پست یک انتخاب ویژه چه برای کسانی که یک کسب و کار فست فود کوچک و چه کسانی که یک رستوران دارند این مورد بسیار کاربردی و ویژ است می توانید در قسمت پایین با انواع و تمامی کاربرد های این دستگاه آشنا شوید.

مشخصات فنی فر اغذیه نیم تنه :

  • دستگاه تماما باورق استیل خش دار ساخته شده که در قسمت بالا شامل گریل چدنی به ابعاد ۴۰×۷۰ و گریل زغالی در ابعاد ۳۳×۳۰ و دوشعله ۲۰×۲۰ چدنی و دو سرخ کن با حجم ۱/۲ جهت تهیه انواع ساندویچ و برگر تعبیه شده اند.
  • در قسمت پائین فر پیتزا با ظرفیت ۹ بشقاب با دهنه ۲۳ سانتیمتر ساخته شده است.
  • صفحه بالائی فر از سه طرف با ورق استیل به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر محافظت گردیده تا اصول بهداشتی تهیه غذای مشتریان رعایت گردد.
  • جهت جابجایی آسان دستگاه چرخهای قفل شونده با کیفیت مرغوب نصب گردیده است.
  • ابعاد فر ۹۰×۸۰×۱۵۰ سانتی متر
    گروه تولیدی آلفا تجهیز آمادگی دارد کلیه فرهای سفارشی شمارا با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اسرع وقت به شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

قیمت فر اغذیه نیم‌تنه

قیمت فر اغذیه نیم‌تنه

انواع تجهیزات فست فود و فر اغذیه با لیست قیمت فر ساندویچی مناسب و کیفیت عالی موجود است. همانطور که می بینید در زیر این دستگاه ۴ چرخ تعبیه شده که به راحتی قابل حمل و قرتر گیری در جای مناسب است. میزان شعله تابنده به فر زیر گاز را می توانید از سوراخ های زیرین آن تنظیم کنید. فر ساندویچی یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد.

به مطلب امتیاز دهید