فر دیزی پزی 44تایی تمام استیل جداره بیرونی ورق استیل خشدار و جداره داخل گالوانیزه است. فر دیزی پزی 44 تایی تمام استیل طی تماس با آشپزخانه 20 میتوان تهیه کرد.

قیمت فر دیزی پزی ۴۴تایی تمام استیل ارسال فوری – آشپزخانه ۲۰

فر دیزی پز ۴۴ تایی در بخش ساخت مانند دیگر نوع های آن است و تنها تفاوتش در میزان ظرفیت آن است و البته یک سایز متناسب تر از دیگر نوع ها است. درب های تعبیه شده نیز مجددا دو جداره هستند و مثل بقیه به پخت بهتر غذا کمک بساری می کند و انتخاب شما صرفا بستگی به فضای آشپزخانه صنعتی یا رستوران شما دارد .

فر دیزی پز و آبگوشت با ظرفیت ۴۴ ظرف آلومینیومی و ۳۵ ظرف دیزی سنگی که دستگاه ابعاد فر ۹۰×۶۰×۹۰ سانتیمتر می باشد و یکی از تجهیزات رستوران موجود در آشپزخانه ۲۰ می باشد، جداره بیرونی فر ساخته شده با ورق استیل خشدار به ضخامت ۰/۸ میل و جداره داخل گالوانیزه ۱ میل که بین این دوجداره توسط پشم شیشه عایق بندی گردیده است.

فر دیزی پزی ۴۴تایی تمام استیل

 

فر دیزی پزی 44تایی تمام استیل

فر دیزی پز ۴۴ تایی دارای دربهای کشویی دوجداره استیل و شعله حرارتی ازجنس برنراستیل است و برای راه اندازی رستوران به خصوص انواع سنتی آن پیشنهاد می شود. کف دستگاه یک عدد صفحه چدنی درابعاد۵۰×۸۰ سانتیمتر قرارگرفته است.

قیمت فر دیزی پزی ۴۴تایی تمام استیل

 

فر دیزی پزی 44تایی تمام استیل

پایه ها و اسکلت فردیزی پز تماما با پروفیل استیل تولید شده است. فردیزی در اندازه های ۳۲ ، ۴۴ ، ۶۴ و ۹۶ تایی قابل ارایه میباشد. گنجایش این فر برمبنای ظروف آلومینیومی بنا نهاده شده است و درصورت استفاده مشتریان از ظروف سفال و یا سنگی ظرفیت آن به ۳۵ دیزی کاهش می یابد. این دستگاه بسیار سبک و به راحتی قابل حمل می باشد و حتی ما می توانیم به خواسته شما تغیراتی در این محصول انجام دهیم برای مثال میتوانیم به جای پایه استاپ از چرخ استفاده کنیم که تکان دادنش راحت تر باشد. ارائه فر دیزی پز به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

به مطلب امتیاز دهید