فر ساندویچی پنج کاره داری ۲ سینی چدنی استیک پز و دو کاسه و ابعاد ۱۸۰ در ۸۵ ادر ۱۴۰ سانتیمتر است. قیمت خرید فر ساندویچی پنج کاره با کیفیت طی تماس دریافت کنید.

فر ساندویچی پنج کاره قیمت و خرید فر ساندویچی – آشپزخانه ۲۰

فر ساندویچی پنج کاره مورد استفاده در تجهیزات فست فود می توانیم از انواع فر های ساندویچی و گریل استفاده کنیم. اما بهتر آن است که همیشه یک تیر و چند نشان بزنیم پس شرکت آشپزخانه ۲۰ تصمیم بر آن پایه گرفت که یک فر ساندویچی پنج کاره را تولید و در دست فروش قرار داد. حال شما با خرید این محصول برای ساندویچی یا تجهیزات فست فود خودتان اگر نمی خواهید جای زیادی برای هر یک از کاربرد های این محصول اشغال کنید می توانید با خرید این دستگاه چندین کاربرد را یکجا داشته باشید.

مشخصات فنی فر ساندویچی پنج کاره

 

مشخصات فنی فر ساندویچی پنج کاره 

فر ساندویچی ۵ کاره با دو گریل تخت دو سرخکن یک گریل ذغالی شلف به ابعاد فر طول ۱۸۰ عرض۸۵ ارتفاع ۱۴۰ سانتیمتر ، مشخصات فنی دستگاه دارای ۲ سینی چدنی استیک پز به ابعاد ۴۰×۷۰ سانتیمتر که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت طراحی و تولید می گردد.

گریل ذغالی ۴۰×۷۰ که بصورت شلف تهیه شده است. دو کاسه جهت سرخ کردن و انباره انواع سیب زمینی و فلافل دارد. سینی نظافت و تخلیه ضایعات غذا برای سهولت درهنگام کارکردن به دو بخش تقسیم گردیده است.

فر ساندویچی

فر ساندویچی

برای حفظ محیط آشپزی و تهیه ساندویچ دستگاه ازسه طرف با ارتفاع ۵۰ سانتیمتر توسط شیشه هایی با ضخامت ۱۰ میلیمتر پوشانده شده است

قیمت فر ساندویچی ۵ کاره

 

قیمت فر ساندویچی 5 کاره

برای سهولت درجابجایی دستگاه فر چهارعدد چرخ مقاوم و باکیفیت مرغوب برای دستگاه در نظر گرفته شده است

فر ساندویچ مرکب

 

فر ساندویچ مرکب

روی این دستگاه هم به راحتی می توانید گریل کنید و هم از بخش سرخ کن بطور همزمان استفاده کنید به راحتی می توانید شعله را تنظیم کنید و با سرعت بسیاری همزمان متنوع ترین سفارش های یک میز را درست کرده و به آنها بدهید. آشپزخانه بیست آمادگی آنرا دارد تا فر ساندویچی و کلیه نیازهای فست فودشما را درغالب انواع تجهیزات فست فود و اقسام فرهای ساندویچی طراحی و تولید نماید.

به مطلب امتیاز دهید