فر مرکب سه کاره ساندویچ فروشی از سه بخش سرخ کن، گریل و گریل ذغالی است. ابعاد فر مرکب سه کاره ساندویچی ۹۰×۶۵×۱۲۰ سانتی متر است. قبل از خرید از مشاوره بگیرید.

فر مرکب سه کاره ساندویچ فروشی با قیمت به روز – آشپزخانه ۲۰

کارایی های مختلفی برای فر مرکب سه کاره ساندویچ فروشی وجود دارد که می توان تجهیزات فست فود و تجهیزات سلف سرویس است. برای انواع راه ندازی رستوران ها به کار می رود.

فر مرکب سه کاره ساندویچ فروشی بیشتر اوقات در جهت گریل کردن استیک، سبزیجات، برگر های زغالی و هر آنچه که شما نمیخواهید در روغن غلط دهید مورد استفاده قرار می گیرد. با این دستگاه دیگر لازم به تمیز کاری بعد از پخت نیست چرا که گرمای این محصول با شعله های گاز شهری به غذای شما می رسد و نکته مثبت آنجاست که شما می توانید به راحتی شعله مورد اصابت به غذا را دستی کنترل کنید.

فر مرکب گریل ۳ کاره آشپزخانه ۲۰ در ابعاد فر ترکیبی ۹۰×۶۵×۱۲۰ سانتیمتر ، این دستگاه از سه قسمت مختلف تشکیل شده ، مهمترین بخش گریل ذغالی می باشد که ابعاد۴۵×۶۰ سانتیمتر را شامل شده است ، بخش دوم گریل با صفحه تخت چدنی درابعاد۳۳×۳۰ و بخش سوم سرخ کن با حجم بن ماری ۱/۲ می باشد.

ویژگی فر مرکب سه کاره ساندویچ فروشی آشپزخانه ۲۰

فر ساندویچی

گروه ما سعی نموده با طراحی این اجاق گریل ترکیبی در کوچکترین ابعاد ممکن بیشترین بهره وری را برای شما به ارمغان بیاورد لذا آمادگی آنرا داریم تا انواع فرهای ترکیبی را بنا به موارد موردنیازتان تولید نماییم. این دستگاه بسیار مجهز شامل یک سینی زیر آن گاز می باشد که شما می توانید بیشترین ابزار مورد نیازتان را در نزدیک ترین نقطه به خودتان قرار دهید. دستگاه سه کاره فر ساندویچی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید