فر طبخ مرغ در آشپزخانه های صنعتی کانند رستوران ها، کترینگ ها، تالارها و... مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت فر طبخ مرغ با آشپزخانه 20 تماس بگیرید.

فر طبخ مرغ خصوصیات قیمت به‌ روز فر طبخ مرغ – آشپزخانه ۲۰

دستگاه فر طبخ مرغ معمولا جزو آن دسته از غذا هایی است که هر رستورانی نمی تواند آن را به راحتی و بسیار خوشمزه مثل دستپخت مادر ها در خانه در بیاورد به هر حال روش پخت ، ادویه ، و سبزیجات استفاده شده بسیار مهم اند همچنین دستگاه مناسب مهمتر است چرا که اگر کمی شعله دهنده قدرتش کم باشد مرغ خام و بد بو می شود و اگر کمی بیشتر بپزد مرغ سوخته ومجدد غیر قابل خوردن می شود.

فر طبخ مرغ مناسب برشته نمودن مرغ ابعاد ۱۲۰×۹۰×۹۰ در سه طبقه به همراه سینی جهت فر طبخ مرغ ، دمکن برنج بهداشتی جهت دم کردن انواع برنج ، اسکلت ساخته شده از پروفیل ۴۰*۴۰ آهنی ، جداره خارجی ساخته شده از ورق استنلس استیل ، جداره داخلی ساخته شده از ورق گالوانیزه ، عایق کاری از پشم شیشه یا سنگ به ضخامت ۵ سانتیمتر
دارای یک فر در محفظه داخلی است. ابعاد ۹۰*۹۰*۹۰ سانتیمتر است. دستگاه برنج دمکن تک خانه جهت پخت ته چین و بره و نیز دم کردن برنج در آشپزخانه های صنعتی ،رستوران ، تالار پذیرایی و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد و دم کن برنج ده من تک خانه با ابعاد نود در نود در ۱۲۰ سانتیمتر طراحی و تولید می شود.

ویژگی های فر طبخ مرغ:
دمکن برنج دارای موارد مصرفی دمکن برنج + بره پز + برشته نمودن مرغ + پخت انواع غذاهای فرپز مخصوص دم کردن برنج در ظرفیت های ۱۰ منه ، ۱۲ منه و ۱۵ منه
ظرفیت ۱۰ من در ابعاد : ۱۰۰ در ۱۰۰ در ۱۱۰ سانتیمتر
ظرفیت ۱۲ من در ابعاد : ۱۰۵ در ۱۰۵ در ۱۱۰ سانتیمتر
ظرفیت ۱۵ من در ابعاد : ۱۱۵ در ۱۱۵ در ۱۱۰ سانتیمتر
بدنه داخلی و خارجی از جنس استنلس استیل
پایه از جنس پروفیل استنلس استیل ۵۰در۵۰
قابلیت تنظیم حرارت و ترموکوبل
بدنه بیرونی از جنس استیل خشدار
بدنه درونی از جنس ورق گالوانیزه ضخیم
اسکلت دستگاه ساخته شده از قوطی فولادی ۳۰ در ۳۰ میلیمتر یا ساخته شده از پروفیل ۴۰ در ۴۰ آهنی
قسمت رویه دستگاه تمام ساخته شده از ورق استنلس استیل خشدار با ضخامت ۰/۸ میلیمتر
قسمت داخل دستگاه ساخته شده از ورق گالوانیزه به ضخامت ۱ میلیمتر
استفاده از شعله ۳۵ سانتیمتری توپر به جهت بالابردن سرعت پخت
دستگاه به طور کامل توسط پشم شیشه فشرده عایق می باشد

فر طبخ مرغ

 دستگاه فر طبخ مرغ

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر از این محصول هستی تنها کا فیست  با تماس با کارشناسان حرفه ای آلفا تجهیز تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کنید.گروه ما آمادگی آنرا دارد تا سفارشات تجهیزات رستوران شما را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت فر طبخ مرغ مهیا سازد.

به مطلب امتیاز دهید