کانتر سرد سلف سرویس با رف و شیشه با شش ظرف بنماری تهیه می شود. کانتر سرد سلف سرویس با رف و شیشه با تخفیف را میتوانید برای رستورانتان از آشپزخانه 20 سفارش دهید.

بهترین کانتر سرد سلف سرویس با رف و شیشه معروف – آشپزخانه ۲۰

نگهداری مواد غذایی یکی از اصول اولیه هر رستورانی است و سالم بودن مواد باعث می شود که در هزینه ها نیز صرفه جویی به عمل بیاید. دستگاه کانتر سرد که حتما و قطعا لازمه هر رستورانی است این بار با شیشه جلو و شش لگن دارد که هرل لگن به طور مجزا درب مخصوص خود دارند و به شدت غذای شما یا مواد غذایی شما را سرد نگه می دارد تا بتوانید استفاده کنید.

کانتر سرد سلف سرویس با رف و شیشه سلف سرویس دارای ابعاد کانترسرد ۹۰×۸۰×۱۲۰ سانتیمتر به صورت تمام استیل دارای رف و شیشه ، دارای ۶ بنماری ۱/۳ که قسمت پایین کانتر بصورت یخچال تک درب ساخته شده تا موادمصرفی روزانه جهت سرو در بنماری ها درآن نگهداری شود.

این دستگاه یکی از تجهیزات سلف سرویس می باشد.

کانتر سرد سلف سرویس با رف و شیشه

 

کانتر سرد سلف سرویس با رف و شیشه

یخچال پایین کانتر سرد توسط موتورسکاپ با حجم۱/۲ اسب تقویت می شود و مجهزبه سیستم ترمومتردیجیتالی می باشد.

بوفه سرد

بوفه سرد

این دستگاه با برق کار می کند و یک مخزن متناسب با غذا در زیر این لگنت ها تعبیه شده است. کانترسرد مناسب جهت استفاده در سلف سرویس رستورانها بوده و قابلیت ساخت کانتر سرد در ابعادهای ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۱۹۰ برای مشتریان وجود دارد. دستگاه سالاد بار به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به متشریان گرامی ارائه می گردد.

به مطلب امتیاز دهید