ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت چدن باروکش تفلون قطر ۳۴ سانتیمتر ودستگیره هایی بوکالیت نسوز هستند. بیشترین تخفیف ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت در آشپزخانه 20

ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت قیمت تولیدی – آشپزخانه ۲۰

وجود ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت از ملزومات هر رستورانی است. چنانچه تا به حال به دیگر ماهیتابه ها دقت کرده باشید معمولا یا دو دسته کوچک در بغل دارند و یا یک دسته بلند در بغل اما این ماهیتابه شامل یک  دسته بلند و یک دسته کوچک می باشد این تابه از جنس آلیاژچدنی بسیار مرغوب ساخته شده که شما می توانید مطمئن باشید که غذایتان به تابه نمی چسبد.

ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت دارای دهنه به قطر ۳۴ سانتیمتر و دستگیره هایی از جنس بوکالیت نسوز ، جنس تابه آلیاژ چدنی مرغوب و سنگین و از داخل دارای روکش تفلون می باشد ، جنس دسته باکالیت می باشد که تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد تحمل حرارت دارد.
دستگیره : باکالیت نسوز
بیشتر برای سرخ کردن به کار میروند اما از تابه های بزرگ و متوسط جهت سایر طبخ ها از قبیل طبخ پلو و خورشت نیز استفاده می شود.
برای عمر بیشتر از قاشق چوبی استفاده شود تا این تجهیزات رستوران دوام بیشتری داشته باشند.

ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت

ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت

برای ماندگاری بیشتر قبل از اولین استفاده حتما آن را با روغن خوراکی چرب کنید و سپس روی شعله ملایم و مناسب ظرف را گرم کنید و در آخر آن را با آب ولرم بشویید.
قبل ازروشن نمودن شعله داخل ظرف کمی روغن بریزید و از طبخ غذابدون روغن خوداری نمایید از ضربه زدن قاشق به روی لبه ظروف خوداری کنید. لطفا ازشوک دادن به ظروف خوداری کنید (پس از طبخ سریعا آن را نشویید بگذارید ظرف خنک شود از ظروف سرامیکی برای نگهداری باقیمانده غذا در یخچال استفاده نکنید به دلیل وجود مواد اسیدی مانند ابلیمو،سرکه ،نمک در غذا موجب آسیب دیدن لعاب ظروف در طولانی مدت میشود. همانطور که می بینید این دستگاه و دسته هایش بسیار چفت و بست شده و هرگز لق یا کنده نمی شوند. در هنگام طبخ غذا سعی کنید از اشیا نوک تیز و سخت استفاده نکنید.

به مطلب امتیاز دهید