کارد برش پیتزا از تجهیزات فست فود ها است و از جنس استنلس استیل ضد زنگ است و دو دستگیره دارد. کارد برش پیتزا را می توان در تعداد بالا از آشپزخانه 20 سفارش دهید.

مشخصات کارد برش پیتزا تیز قیمت کارد برش پیتزا – آشپزخانه ۲۰

کارد برش پیتزا در واقع کاربرد های خیلی خاص و متفاوتی برای آشپزخانه صنعتی شما و یا تجهیزات رستوران شما ندارد اما خب گاها شما می توانید برای تبدیل کردن سیب زمینی،پیاز، و یا سبزی از این کار نیز استفاده کنید و با حرکات دورانی کار خود را انجام دهید.

کارد جهت برش پیتزا حلالی دارای تیغه برش بسیار مرغوب از جنس استیل دارای دو دستگیره جهت برش بسیار آسان پیتزا ، پیتزا بر دو دسته که با دسته های چوبی و چاقو استیل ۳۰۴ نگیر می باشد که بهترین جنس بوده و علاوه بر برش پیتزاها برای انواع کیک شیرینی غذا فست فود ساندویچ نیز مناسب خواهد بود.

کارد برش پیتزا

 

کارد برش پیتزا

کارد مخصوص سرو پیتزا: برای برش دادن پیتزا به راحتی و بدون صرف انرژی زیاد می توان از ابزاری که مخصوص این کار طراحی شده است استفاده نمود از پیتزا بر علاوه بر برش دادن پیتزا برای برش دادن انواع خمیرهای دیگر و همچنین شیرینی نیز استفاده کرد. وارد کننده بهترین کیفیت کارد پیتزا بر و کارد پوست کن میوه.

همچنین این در این کار نیز دو دسته عایق پلاستیکی تعبیه شده و با گرفتن آن دسته ها شما به راحتی می توانید با این دستگاه کار کنید. در واقع جناچه شما مایل باشید گروه صنعتی آشپزخانه ۲۰ می تواند کارد شما را طبق سلیقه شما بسازد و در اندازه مورد نظرتان به شما تحویل دهد.

به مطلب امتیاز دهید