مخلوط کن صنعتی کامکس از معروف ترین برندهای موجود است. بلندر صنعتی کامکس صدای کم و ظرفیت دو لیتری دارد. برای اطلاع از تخفیف ویژه با سایت آشپزخانه 20 تماس بگیرید

مخلوط کن صنعتی کامکس قیمت بلندر صنعتی کامکس – آشپزخانه ۲۰

دستگاه مخلوط کن صنعتی کامکس از برند های معروف و قدیمی است که در این صنعت از آن استفاده می شود نوعی مخلوط کن می باشد اما بسیار بسیار قوی و قدرتمند کار  می کند و حتی قابلیت شکستن یخ را برای شما قرار می دهد. مخلوط کن صنعتی کامکس مدل ۷۶۷ مناسب جهت آبمیوه فروشی کافه کافی شاپ با کمترین صدا بیشترین قابلیت را داراست ، باقابلیتی برای تهیه انواع اسموتی و کوکتل های میوه میباشد ، ساخت کشور چین ، بلندرویتامیکس مخلوط کن ویتامیکس در قدرت ها و سایزهای مختلف آکبند نو جهت آبمیوه گیری و مناسب برای کافی شاپ ها ، کم صدا ، صنعتی به همراه گارانتی و خدمات تقدیم مشتریان می گردد.

  • قدرت۱۲۰۰وات
  • ظرفیت ۲لیتر
  • ولتاژ۲۲۰-۲۴۰ولت
  • فرکانس۵۰/۶۰هرتز
  • سرعت چرخش۲۸۰۰۰دوردردقیقه

خرید مخلوط کن صنعتی کامکس

 

خرید مخلوط کن صنعتی کامکس

این بلندربهترین مخلوط و جذابترین پوره یخ را ایجاد می کند. بلندرنیمه اتوماتیک Vitamex دارای کلید کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه و هچنین پارچ ۲ لیتری نشکن بوده که جهت تهیه سس برای رستوران ها و کافی شاپ ها مناسب میباشد. بلندر ابتدای ترین قدم در راه اندازی کافی شاپ می باشد.

قیمت بلندر صنعتی کامکس

 

قیمت بلندر صنعتی کامکس

بلندردستگاه تولید نوشیدنی است با این دستگاه که سرعت آن به طور دستی قابل کنترل است می توانید نوشیدنی های مختلفی همچون اسموتی های میوه ای ، شیک ها و نوشیدنی های سرد بی نظیری درست کنید.
پارچ شفاف و بادوام این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که مواد را برای بهره وری بیشتر و سرعت سرویس دهی بیشتر به سمت تیغه ها هدایت می کند.

بهترین مخلوط کن صنعتی کامکس

 

بهترین مخلوط کن صنعتی

بلندردارای یک کلید روشن و خاموش ، یک ولوم متغیر برای تنظیم میزان دور بطور پیوسته از پایین ترین دور تا دور ماکزیمم و یک کلید پالس است. اگرمیخواهید در محیط های آرام از بلندر استفاده کنید ما به شما بلندر ویتامیکس را پیشنهاد می کنیم مخلوط کنویتامیکس دارای یک محفظه صدا گیر می باشد و همچنین پارپ آن نشکن و از جنس پلی گربنات می باشد. یک میزان بیشترین و یک میزان کمترین در این دستگاه وجود دارد که شما به میزان مواد خود آن را کم و زیاد می کنید. ارائه میکسرویتامیکس به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش مخلوط کن صنعتی خواهد بود.

به مطلب امتیاز دهید