منقل زغالی دهنه ۴۰ یک فن دارد و مناسب استفاده در فضای باز است. آشپزخانه 20 منقل زغالی دهنه ۴۰ را در اسرع وقت بعد از ثبت سفارش تلفنی برایتان ارسال می کند.

منقل زغالی دهنه ۴۰ قیمت منقل زغالی دهنه ۴۰ – آشپزخانه ۲۰

کباب پز گازی فن دار تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تقریبا مانند یک منقل طراحی شده نه مثل یک کباب پز یعنی شما می توانید زغال را در مخرج منقل خود قرار دهید اما نکته ای که این کباب پز را از دیگر منقل ها متمایز می کند آن فن تعبیه شده زیر مخرج منقل است که دیگر نیازی نیست شما زغال را باد بزنید تا سرخ شود و … فقط نیاز است فن منقل خود را راه اندازی کنید.

کباب پز زغالی تجهیزات رستوران

  • منقل زغالی دهنه ۴۰
  • ابعادکباب پز ؛ ۹۰×۵۰×۱۲۰
  • دارای دهنه کباب پز ۴۰ سانتیمتری
  • اسکلت دستگاه تماما پروفیل آهنی ۴۰×۴۰ میباشد

قسمت بالایی کباب پز باورق استیل پوشانده شده و زغال ها برروی صفحه چدنی مقاوم که در کف کباب پز قرارداده شده گداخته میشوند.
جهت آماده سازی شعله موردنیازدستگاه دمنده بسیارقوی درکابین پائین قرارداده شده است و کلیه خاکسترحاصل از کار توسط شیار ایجادشده در صفحه چدنی به سینی مخصوص هدایت میشود. کابین مخصوص انباره زغال کباب پز ذغالی فن دار مصرفی شما درپائین دستگاه درنظر گرفته شده است و به آسانی در دسترس شمامیباشد. منقل زغالی در انواع وابعاد مختلف قابل طراحی و ساخت میباشند.

کباب پز ذغالی فن دار

 

منقل زغالی دهنه ۴۰

صفحه چودنی زیر زغال ها به میزان مناسب قطر دارد تا در برابر داغی زغال ها بتواند مقاومت کند. ارائه کباب پز به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش کباب پز صنعتی می باشد.

به مطلب امتیاز دهید