کباب پز گازی یک متری طرح بوتان با دهانه 40 سانتیمتری از جنس ورقه گالوانیزه و پایه های آهنی است. کباب پز گازی 1 متری طرح بوتان با یک تماس دراختیارشما خواهد بود

کباب پز گازی یک متری طرح بوتان قیمت خرید آسان – آشپزخانه ۲۰

کباب پز گازی طرح بوتان بدون هیچگونه سرپوش و هود ساخته شده صرفا دارای یک سینی زیر کباب پز و شعله قوی و چهار پایه می باشد انتخاب خوبی برای کسانی که میخواهند فقط یک کباب پز گازی داشته باشند و نمی خواهند برای هود استیل هزینه کنند . این کباب پز دارای سه دستگیره کنترل شعله می باشند که هر بخش را می توانید به راحتی تحت کنترل خود قرار دهید. اکثرا بیشترین چیزی که در تجهیزات آشپزخانه صنعتی مهم است آن است که شما حتما و قطعا یک نوع از این دستگاه ها را داشته باشید.

کباب پز گازی ۱ متری طرح بوتان ، ابعاد کباب پز دارای طول ۱ متر عرض ۵۵ و ارتفاع ۹۰ سانتیمتر می باشد ، دهنه داخلی کباب پز ۴۰ سانتیمتر می باشد و جنس پایه های کباب پز پروفیل آهن ۴۰×۴۰ و سینی نظافت از ورق گالوانیزه می باشد. تجهیزات آشپزخانه صنعتی از این دست تنوع بالایی در آشپزخانه ۲۰ دارند.

کباب پز گازی یک متری طرح بوتان

 

کباب پز گازی یک متری طرح بوتان

اگر در محیطی باز کار می کنید و به یک کباب پز گازی یک متری طرح بوتان با قیمت مناسب برای تجهیزات رستوران خود احتیاج دارید ما کباب پز گازی طرح بوتان را پیشنهاد می کنیم. این دستگاه کباب پز گازی را در اندازه و طول های مختلف میتوان تولید نمود.

به مطلب امتیاز دهید